Jumaat, 15 Februari 2013

SIAPA LEBIH MULIA ........?

HEPI BESDAY TO U ....... HEPI BESDAY TO U ..... HEPI BESDAY TO U NIK AZIZ ...... HEPI BESDAY TO U ........


Kenapa tidak ada logo DAP.....???


Khalifah Lim Guan Eng melarang perarakan memperingati Junjungan Besar Nabi Muhammad iaitu Maulidur Rasul tidak lama dulu, ekoran dari itu Nik Aziz pula berkata menyambut maulidur rasul satu bidaah dan mengikut budaya kristian dan terkini Nik Aziz pada mulanya menyokong bukan Islam menggunakan kalimah Allah yang menjadi milik mutlak umat Islam.

Pada 28 Januari 2013 Nik Aziz menyambut maulidur rasulnya yang ke-82 tahun dengan memotong kek di rumah seorang kafir yang jelas menentang Islam iaitu Karpal Singh di Jalan Scotland, Jelutong, Pulau Pinang ketika kaum India sedang mengarak kawadi dan tuhan2 mereka di Jalan Scotland sempena sambutan Thaipusam. Ketika kaum India melaungkan wel.. wel..... wel...... ketika mengarak kawadi Nik Aziz pula memotong kek besdaynya yang dihadiahkan oleh para kafirin. Tak mungkin Nik Aziz bawa kek sendiri dari Kelantan ke rumah Karpal.
Persoalannya, kenapa dia kata sambut maulidur rasul satu bidaah dan ikut budaya kristian tetapi dis sendiri menyambut maulidur rasulnya di rumah seorang kafir. Martabat siapakah yang lebih tinggi ....... Rasulullah atau Nik Aziz. Beliau juga menyamakan Rasulallah dengan Muhammad yang ada di kampung2 yang maksudnya Nabi Muhammad ini sama sahaja tarafnya dengan manusia kebanyakkan. Masyaallah.

http://www.sinarharian.com.my/politik/nik-aziz-sambut-hari-lahir-di-rumah-karpal-1.125715

0 ulasan: