Isnin, 9 Mac 2015

MENGAPA YAHUDI INGIN MENAKLUKI BAITULMAQDIS .......

Pada masa Nabi Daud dan Sulaiman, para Yahudi semuanya taat kepada Allah. Nabi Sulaiman mempunyai satu mukjizat iaitu sangat kaya, menguasai angin, jin dan margastua. Pada zaman tersebut jin tunduk kepada Nabi Sulaiman dan mereka banyak membawakan emas kepada Nabi Sulaiman sehinggakan di bawah laut pun Ifrit tolong ambilkan.

Masa Nabi Sulaiman mengarahkan pembinaan Masjid Al-Aqsa, semua jin patuh dengan perintah tersebut dan mereka membuat dengan bersungguh-sungguh bersama dengan para Yahudi dan manusia lain hinggakan mereka tidak sedar kewafatan Nabi Sulaiman.

Nabi Sulaiman wafat ketika berdiri atau duduk atas kerusi semasa memerhatikan jin dan manusia membina Masjid Aqsa. Sampai masa siap sepenuhnya, barulah kewafatan baginda dipertunjukkan dengan anai-anai makan tongkat baginda dan jasad baginda terjatuh. Keadaan ini adalah untuk menunjukkan bahawa jin juga tidak mengetahui perkara ghaib.

Selepas kewafatan baginda, Yahudi telah berpecah belah dan kembali ke tabiat lama mereka, menyembah berhala dan melakukan penindasan. Ada juga yang masih taat menyembah Allah, namun banyak dari mereka kembali menyembah berhala Baal, berhala Dagon (seperti lambang Starbuck), berhala Jehovah, berhala Osiris dan ada juga yang menyembah syaitan (Baphomet dan Lucifer)

Para penyembah syaitan ini telah membina satu lagi bangunan berdekatan Kompleks Masjidil Aqsa yang mana mereka namakan Solomon Temple untuk melakukan ritual penyembahan syaitan dan akan menjadi istana kepada al-Masih Dajjal. Ini diketuai oleh King Hiram the Thyre. Mereka mengangkut kebanyakan emas yang dipercayai banyak di Masjid Aqsa ke Solomon Temple tersebut.

Selepas banyak melakukan penindasan, mereka diserang oleh kaum Assyria yang memusnahkan kota mereka dan mereka bangun semula. Selepas itu pula diserang habis-habisan oleh kerajaan Rom yang memusnahkan kota Yahudi sehingga menjadi padang jarak padang terkukur, tinggal satu dinding sahaja yang sekarang menjadi Tembok Ratapan (Wailling Wall) yang mana Barrack Obama dan George W. Bush serta bekas Presiden Amerika yang lain melakukan ritual menangisi di tembok tersebut.

Selepas itu mereka berasimilasi dengan kerajaan Rom dan menjadi pembodek tegar kerajaan Rom. Selepas itu Nabi Isa diutuskan kepada mereka dan mereka rasakan Nabi Isa adalah ancaman terhadap kekuasaan mereka. Lalu mereka menghasut pemerintah Rom supaya membunuh Nabi Isa. Tetapi Nabi Isa diangkat ke sisi Allah secara hidup-hidup dan dengan jasad dan orang lain ditukarkan ke rupa Nabi Isa. nabi Isa akan turun semula menjelang kiamat.

Yahudi sekarang terlalu inginkan Baitulmuqaddis disebabkan mereka percaya masih banyak lagi emas yang belum sempat diangkut oleh mereka sejak dulu. Mereka percaya bahawa dengan emas dan makanan mereka dapat menguasai dunia.



PROTOKOL YAHUDI MENGUASAI BAITULMAQDIS
(Sila baca Protokol of Zion dari buku The International Jews, Henry Ford)


Protocol No. 22: The Power of Gold

In our hand is the greatest power of our day-Gold: In two days we can procure from our storehouses any quantity we may please.

Dan lagi satu misi yang lebih penting kenapa mereka mahukan sangat Baitulmaqdis adalah untuk membina semula Solomon Temple yang runtuh semasa serangan oleh Rom dahulu agar dapat menjadi Kiblat penyembah syaitan dan juga sebagai istana kepada Raja yang akan ditabalkan oleh mereka menjelang tahun 2020.

Protocol No. 24: King of the Jews

The king of the Jews must not be at the mercy of his passions, and especially of sensuality: on no side of his character must he give brute instincts power over his mind. Sensuality worse than all else disorganizes the capacities of the mind and clearness of views, distracting the thoughts to the worst and most brutal side of human activity.

Kesimpulannya, Yahudi terlalu hendakkan Baitulmuqaddis disebabkan EMAS, membina semula Solomon Temple dan menunggu penabalan Raja Yahudi iaitu al-Masih Dajjal yang akan bersemanyam di Solomon Temple tersebut.

Yahudi juga percaya di Masjidil Aqsa adalah The Ark Of Convenant ada tersorok disalah satu jalan rahsia di bawah Masjidil Aqsa. Kononnya mereka yakin dengan adanya Ark Of Convenant ini Bani Israil akan berjaya dalam setiap peperangan yang mana ada kepentingan mereka di situ. Wallahua'lam.

Al-Aqsa hanya menunggu masa untuk diruntuhkan oleh kafir yahudi ini. Mereka ingin membina kembali kuil ke-3 mereka. Tapak kuil itu adalah pada tapak Dome of Rock dan Al-Aqsa sekarang. Tetapi untuk membina kuil baru ada beberapa syarat yang harus dipatuhi, antaranya ialah kaum yahudi dikumpulkan di satu tempat (Israel) dan mesti ada seorang messiah untuk membimbing mereka. Seperti mana yang kita tahu rasullulah adalah rasul utusan Allah terakhir. Jadi siapakah messiah (penyelamat) mereka menunggu untuk ditabalkan itu? Sudah semestinya the false messiah aka dajal al-masih. Wallahua'lam.

sebenarnya untuk pengetahuan emas yang dimaksudkan sebenarnya adalah buku-buku sihir kuno yahudi. Pada zaman Nabi Sulaiman baginda telah menangkap syaitan yang mengajar sihir kepada kaum yahudi dan buku-buku sihir tersebut ditanam di bawah singgahsana baginda. Itulah sebabnya mereka menggali Al-Aqsa untuk mendapatkan kembali ilmu-ilmu sihir. Buku sihir itu bukan mengenai ilmu sains dan teknologi. Ia memang buku sihir yang mengajar ilmu-ilmu hitam seperti kabballah (salah satu sihir kuno yahudi). Sebenarnya salah satu sumber kekuasaan yahudi adalah melalui pertolongan lucifer (iblis). Mereka memperoleh kuasa, harta, wanita dan pelbagai bentuk kemewahan dengan hanya mengamalkan ritual-ritual penyembahan syaitan. Maka buku-buku sihir itu amatlah penting kepada mereka agar mereka dapat memperhebatkan lagi kekuasaan mereka. walau bagaimanapun, yang Maha berkuasa hanyalah Allah.

Kaum yahudi Zionist percaya bahawa akan wujud kerajaan Israel raya menjelang tahun 2020. Kita tidak tahu bahawa Dajjal akan turun pada masa itu tetapi itu merupakan kepercayaan yahudi zionist yang percaya kerajaaan Israel raya diwujudkan menjelang 2020 dan Messiah mereka akan turun memerintah Israel raya pada tahun 2020.

Kita sebagai umat Islam memang tidak tahu bila waktu sebenar Imam Mahadi, Nabi Isa AS dan dajjal akan dizahirkan kepada kita semua. Ianya tetap akan berlaku saat itu sudah semakin dekat. Menurut hadis Rasullah S.A.W, umat Islam akan berada di muka bumi ini lebih 1000 tahun dan tidak melebihi dari 1500 tahun, dan kita sekarang sudah berada dalam 1432H di tambah lagi 13 tahun bermakna kita telah berada di muka bumi ini selama 1445 tahun, jadi hanya tinggal lebih kurang 55 tahun sahaja lagi untuk kita berada di dunia ini. Apakah yang akan berlaku selepas itu hanya Allah sahaja yang mengetahui. Wallahua'lam.

1)  Nabi Isa akan memerintah dunia selama 40 tahun.

2)  sebelumnya adalah zaman Imam Mahadi selama 7 hingga 9 tahun.

3) dan era zaman Mahadi akan menyaksikan kemunculan dajjal makhluk penipu dan pembohong besar sejak manusia tercipta.

4)  Berdasrkan rumusan-rumusan di atas masa kedatangan watak-watak besar akhir zaman sudah di ambang pintu. Hanya di tangan Allah SWT yang akan menentukan segalanya Kita nantikan kebenaran janji Allah SWT dengan penuh tawakkal dan marilah kita sama-sama berdoa semoga perancangan Israel untuk membina negara israel raya dan mengusai dunia pada tahun 2020 tidak akan menjadi kenyataan, biarpun kita tidak dapat menafikan bahawa mereka memang sudah berjaya menguasai seluruh pelusuk dunia pada saat ini.

Yahudi telah menubuhkan pertubuhan mereka bernama Freemason yang percaya tuhan mereka adalah GAOTU (The Great/Glorious Architech of the Universe) yang mana merujuk kepada Lucifer atau Iblis. Selain itu juga dipercayai mereka percaya JahBulOn (gabungan berhala jehovah, Baal dan Osiris). yahudi dan freemason yang mana ahli freemason adalah kebanyakkan yahudi mahukan baitulmuqaddis kerana mereka mahukan emas yang tertanam di bawah baitulmuqaddius yang akan menjadi jaminan ekonomi mereka dan juga kitab sihir kaballah.

Freemason adalah pertubuhan tertua yang berada di dunia. Misi adalah menolong Yahudi mendapatkan baitulmuqaddis bagi membina semula Solomon Temple untuk ritual penyembahan syaitan. Ahli freemason kebanyakkan terdiri dari golongan elit. Di Malaysia ramai terdapat elit dalam pertubuhan freemason.


KAJIAN KRONOLOGI KEMUNCULAN DAJJAL SEPERTI YANG DIGAMBARKAN OLEH NABI DALAM FASA 4 IAITU FASA KIAMAT




Kumpulan Knight Templar ini telah mengawal keadaan di Jurusalem dan mencipta sistem ekonomi mereka sendiri. Suatu yang unik yang telah mereka temui yang jarang kita dengar




Kumpulan tersebut telah menemui harta yang tidak ternilai di bawah Masjidil Aqsa semasa di Jurusalem. Harta tersebut sebenarnya buku-buku sihir purba milik Bani Israel yang dirampas oleh Nabi Sualaiman. Nabi Sulaiman merampas buku-buku sihir dan menyimpannya di dalam bilik rahsia di bawah masjid Al Aqsa. Knight Templar telah menemmui bilik-bilik tersebut dan mereka mempelajari simbol-simbol dan sihir Bani Israel. Sihir-sihir tersebut sangat hebat, lantas mereka meninggalkan agama kristian dan mengamalkan upacara penyembahan Iblis.





Dajjal menjanjikan mereka kekuasaan, kemewahan, kekayaan dan segala macam kenikmatan yang tiada tandingan. Sebagai balasan para penyembah iblis ini perlu berkerja untuk Dajjal dalam melaksanakan semua konspirasi agongnya










Tetapi kita diajar dalam sejarah mereka kononnya mereka yang ditangkap itu adalah saintis yang tidak sehaluan dengan pihak gereja di zaman kegelapan Eropah.




Tertipulah seluruh bangsa Eropah, sedang mereka di perintah oleh para penyembah syaitan. Akhirnya mereka berjaya menguasai Jurusalem semula. Haikal Sulaiman mesti didirikan untuk menyambut ketua mereka False Al Dajjal.

.


Orang yahudi dihasut utk membina sebuah negara Israel di Palestin bagi mengelak mereka ditindas. Mereka juga dihasut untuk membina Haikal Sulaiman. Walhal di dalam kitab yahudi sendiri iaitu Talmud terdapat larangan kepada yahudi daripada membina negara sendiri. Orang yahudi telah dijadikan kambing hitam oleh penyembah syaitan ini bagi menubuhkan Haikal Sulaiman bagi menyambut kedatangan Dajjal. Pertubuhan Zionis telah dicipta oleh penyembah syaitan ini untuk menipu seluruh kaum yahudi yang ditindas oleh kaum mereka sendiri.

Kerana itu sebahagian Rabbi Yahudi telah menyedari agenda jahat tentera Dajjal ini dan berusaha menyedarkan dunia bahawa mereka telah ditipu oleh Zionis


Kemudian perang dingin dicipta oleh mereka dan Amerika dilakonkan sebagai penyelamat dunia.














Allah berfirman dalam ayat suarah Al Maidah ayat 51 " Jangan kamu ambil yahudi dan Kristian sebagai teman rapat dan sekutu. Dalam ayat ini adakah Allah bermaksud kepada semua Yahudi Kristian?.Atau kah Allah bermaksud kepada sebahagian Yahudi dan Kristian sahaja? Al Quran sebenarnya telah menjawab soalan ini. Dalam AlQuran terdapat banyak ayat Al Quran yang membenarkan Islam mewujudkan perhubungan persaudaraan antara Yahudi dan Kristian. Secara jelasnya ayat Al Maidah ayat 51 tadi hanya bermaksud segelintir Yahudi dan Kristian sahaja dan bukan semua Yahudi dan Kristian.

JIka begitu Yahudi dan Kristian manakah yang di maksudkan dalam Al Quran yang mana umat Islam di larang daripada meneruskan hubungan persahabatan dan untuk menjadi sekutu mereka.

Sebenarnya Yahudi dan Kristian tidak pernah berkawan sesama mereka pun... tidak pernah dalam sejarah. Malah orang Kristian menuduh orang yahudi melakukan jenayah yang paling besar yakni membunuh tuhan (Nabi Isa).

 

Org yahudi menganggap Nabi Isa adalah pengahalang kepada mereka, lalu mereka membuat konspirasi utk membunuhnya dan menyalibnya. Tetapi Allah telah mematahkan tipu daya mereka dengan mengangkat Nabi Isa ke langit dan menggantikan org yg menyerupai Nabi Isa. Diaakhir zaman (kemungkinan antara thn 2020 Nabi Isa akan diturunkan semula ke dunia ini untuk memimpim org Islam memerangi Dajjal.Nabi Isa akan membawa syariat Nabi Muhammad dan beliau sendiri akan menjadi umat Nabi Muhammad.Org kristian juga menunggu tarikh tersebut dan mereka menyangkaNabi Isa akan membantu kristian tetapi dakwaan mereka itu palsu akhirnya mereka sama2 memerangi Nabi Isa.



Maka kesannya telah timbul kemarahan, kebencian di antara Yahudi dan Kristian.

Jadi dalam ayat Al Quran ayat 51 ini telah membongkar sesuatu tentang Yahudi dan Kristian pada 1400 tahun dahulu di padang pasir Arab.

Ayat Al-Maidah ini telah memberi tahu kpd orang Islam bahawa Akan Datang Satu Hari Dalam Sejarah akan mnyaksikan suatu yang ANEH, PELIK, MEMBINGUNGKAN, MISTERI dan menjadi tanda tanya satu jalinan pakatan antara Yahudi dan Kristian akan wujud. Pada hal dalam sejarah sejak sejak dahulu pakatan Yahudi-Kristian tidak pernah wujud. Kenapa berlakunya sedemikian?


Dan apabila pakatan ini berlaku... kamu ( orang Islam) perlu berhati-hati kerana jika kamu membenarkan diri kamu untuk menjalinkan hubungan persahabatan dengan mereka KEISLAMAN kamu akan hilang.

Peramasalahan sekarang adakah sudah wujud perikatan itu yang diingatkan dalam ayat 51 - Al Maidah ?

Jawapannya ya.

Tanpa kita sedari kita sedang minum teh tarik dan berborak dikedai mamak, sedang kita mempelajari politik dan ekonomi di Universiti, sedang kita berkerja mencari rezeki. satu Pakatan misteri Yahudi dan Kristian telah muncul.






PAKATAN MISTERI YG WUJUD ANTARA YAHUDI - KRISTIAN


Sekarang anda telah faham bahawa Yahudi dan kristian tidak pernah pun bergabung dalam sejarah. Tetapi apa yang berlaku hari ini adalah pelik sekali. Anda tahu kenapa?????

Kerana hakikat mereka bukan Yahudi dan mereka bukan Kristian. Mereka sebenarnya adalah penyembah syaitan. Pengamal sihir kuno yang dijumpai peninggalan Bani Israil yang mereka temui di bawah Masjidil Aqsa.
























Pihak Israel sedang menggali di bawah Masjidil Al-Aqsa. Mereka mengakui secara terbuka niat mereka untuk menghancurkan Masjidil Al-Aqsa untuk “membangkitkan semula “Temple of Solomon” iaitu Kuil Sulaiman.

Arkeologi dan ahli kaji sejarah mengetahui bahawa runtuhan “Kuil Sulaiman” terletak di bawah Masjidil Al-Aqsa. Kita tidak tahu berapa dalam penggalian tersebut, namun kita tidak boleh berdiam diri dan membiarkan sahaja perkara ini berlaku. Ini memerlukan perhatian dunia Islam.

Kenapa pencerobohan harus dilakukan kepada Masjidil Al-Aqsa? Adakah disebabkan nilai tanahnya atau lain-lain sebab musabab yang dikehendaki oleh Yahudi!

Nabi Sulaiman A.S Dan Rahsia Yang Tertanam Di Bawah Masjidil A-Aqsa
Berbalik kepada sejarah silam kisah Nabi Sulaiman AS atau Raja Sulaiman yang bertanggungjawab membina apa yang dikenali sebagai Kuil Sulaiman”. Nabi Sulaiman As berbeza dari Nabi-nabi yang lain kerana baginda di beri Allah SWT boleh menguasai umat manusia, dan bangsa jin.

Nabi Sulaiman ditugaskan dengan menyebarkan ayat-ayat Allah SWT iaitu: keyakinan dan ibadah dalam hanya SATU tuhan sahaja. Perkara ini menjadi perhatian Nabi Sulaiman dimana terdapat kaum-kaumnya yang kuat mengamalkan ilmu sihir dan okultisme (ilmu ghaib). Baginda memerintahkan pengawalnya untuk pergi ke seluruh negeri dan merampas setiap buku, naskah, kitab-kitab yang tertulis segala ilmu sihir dimana amalan sesat ini diajar untuk berhubung dengan pemanggil roh. Amalan ini berkaitan berkaitan dengan jin dan setan.

Dalam Islam kita tahu bahawa ilmu sihir adalah haram. Al-Quran mengatakan kepada kita bahawa Jin dan Manusia tidak boleh berhubung kait walaupun hidup di dimensi yang sama dengan manusia, tetapi tidak boleh berkomunikasi antara satu sama lain. Jin tidak dapat dilihat, mereka boleh melihat kita, tapi kita tidak dapat melihat mereka. Tidak wujudnya seperti Jin “baik” atau membantu, kerana setiap jin yang bercakap dan berinteraksi dengan manusia secara langsung dilarang oleh Allah SWT.

Jadi arahan Nabi Sulaiman AS supaya mereka membawa kesemua buku, kitab yang berkaitan dengan ilmu sihir kepadanya, dan kemudian baginda kuburkan semua buku, kitab dan apa jua yang berkaitan dengan amalan ini dimana baginda fikirkan paling selamat iaitu tidak akan ada sesiapa yang boleh mendapatkan atau mencurinya.

Baginda menanamkan buku-buku ajaran sihir itu di bawah tapak kuil tersebut. Baginda melantik beberapa orang kesatria yang di kenali sebagai “Knights of the temple of Solomon” (Knight Templar) untuk menjaga kuil Sulaiman itu siang dan malam.

Kesatria melakukan tugasan yang diberikan pada awalnya. Selepas Nabi Sulaiman a.s wafat, The Knights menemui apa yang terdapat di bawak kuil itu. Mereka menyedari akan kepentingan perkara ini, rahsia amalan sihir berada di hujung jari mereka. Mereka mencuri dan mula berlatih. Mereka pindahkan kitab-kitab dan mula berlatih dan mengamalkan. Mereka benar-benar jauh dari agama Nabi Musa dan Allah SWT. Dan tenggelam di bawah kuasa dan pengaruh Iblis. Kerana ritual yang mereka jalankan, mereka dengan segera menjadi orang yang berpengaruh dan terkaya di negara itu.

Ahli okultisme menegaskan bahawa Syaitan memberi penghargaan kepada pengikutnya dengan kekayaan duniawi. Mereka boleh membuat apa sahaja seperti memberi dan menerima rasuah, maksiat, kerosakan di bumi, dan banyak lagi yang menyimpang dari ajaran sebenar di dalam Islam. Mereka juga percaya bahawa Syaitan meyakinkan mereka, melalui para imam dan pendeta tinggi, bahawa ‘kuasa’ itu adalah Allah yang nyata.

Selama berabad-abad, naskah itu diseludup ke Eropah, dan Kesatria Templar menggelarkan mereka sebagai “Free Mason”. Dengan kekuatan yang terkumpul, mereka pantas menyebarkan pengetahuan ini di seluruh dunia melalui kumpulan-kumpulan rahsia.


Logo Asal Freemason

Semua ini dilakukan dengan satu tujuan iaitu mengikut kehendak tuhan Syaitan dan sebagai langkah untuk menyambut kedatangan Dajjal bermata satu yang mewakili syaitan di bumi. Simbol mereka adalah piramid dan di atasnya terdapat “all seeing eye” yang bermata satu. Perlu diketahui bahawa orang Mesir kuno juga mempunyai tuhan yang bermata satu dikenali sebagai Mata Ra dan Mata Osiris. Ingat bahawa ilmu hitam adalah diajar dari orang-orang kafir dari Mesir kuno.

Jadi jika freemason sudah mendapat hak dan kekayaan di dunia dan “harta rahsia” ini. Mengapa semua tertumpu untuk menghancurkan Masjidil Al-Aqsa?
Sebenarnya mereka sedang mempersiapkan kedatangan tuhan mereka iaitu “Dajjal”.

Apa Yang Islam Dan Nabi Muhammad SAW Memperingati Kita Tentang Kedatangan Dajjal
1. Dalam Islam kita tahu Dajjal adalah Nabi palsu. Dajjal akan meniru seperti nabi sejati dalam segala hal. Nabi yang sebenar adalah Nabi Isa AS yang akan datang semula untuk memerintah dunia dari Jerusalem. Jadi disitulah Dajjal akan tiba di atas tanah suci, Jerusalam.

2. Nabi Muhammad SAW berkata kepada kami bahawa Dajjal dikeluarkan dari dunia ini. Dengan demikian ia telah berada di planet ini sejak zaman Rasulullah SAW. Kami diberitahu bahawa Dajjal akan hidup di bumi selama 40 hari (satu hari seperti setahun, satu hari seperti sebulan, satu hari seperti seminggu, dan selebihnya seperti hari biasa Ingat 1 tahun surgawi. Adalah sama dengan 1000 tahun manusia. anda melakukan matematik). Ini membuktikan bahawa ia adalah jin yang kuat, seperti jin boleh hidup selama ribuan tahun.

3. Semua Nabi-nabi memperingatkan kaum mereka tentang Nabi palsu ini.

4. Nabi Muhammad SAW pernah memberitahu kedatangan Dajjal dan memperingatkan kita untuk mengetahui bahawa Allah SWT tidak “bermata satu”. Dajjal juga akan mempunyai perkataan kafir di dahinya. Nabi Muhammad SAW juga memberi amaran, bahawa setiap Muslim setelah mendengar “kedatangan” Dajjal perlu memaling muka daripada memandang wajah Dajjal. Dan membelakangkan dan terus berjalan menjauhkan diri darinya. Tidak melihat ke arahnya, atau berjalan ke arahnya. Jangan ingin tahu dan Nabi SAW memberi amaran bahawa orang yang terkuat imannya akan diuji dan mudah boleh jatuh korban fitnah Dajjal, kerana Dajjal adalah “Master of Deception”.

Zionis pernah menyebut bahawa kawasan diantara sungai Nil dan Furat sebagaimana adanya “tanah yang dijanjikan”. Mereka harus membina kuil asal untuk menyambut kedatangan Dajjal.

Jadi Di Mana Tapak Kuil Sion Yang Asal?

Bukti arkeologi dan sejarah membuktikan bahawa runtuhan kuil asal Sion adalah di bawah Kuil Sulaiman. Ini sebabnya mengapa yahudi/zionist ingin menghancurkan Masjidil Al-Aqsa supaya mereka dapat membangunkan semula kuil dibawah Masjidil Al-Aqsa.

Perkara ini menjelaskan mengapa Kerajaan AS begitu baik dengan Israel. Mereka mempunyai tujuan yang sama, dan kepercayaan bersama. Mereka bekerja untuk sebuah kekuatan yang jauh lebih besar, dan jauh lebih jahat dan penuh dengan penipuan. Inilah sebabnya mengapa dasar luar negeri AS adalah pro-Israel, bahkan mereka mengetepikan rakyat mereka sendiri. Inilah sebabnya mengapa mereka membiarkan Palestin diserang berkali-kali. Mereka memang berniat untuk menghancurkan Masjidil Al-Aqsa.

Dan inilah sebabnya mengapa mereka menggambarkan orang-orang Arab dan Muslim sebagai pengganas. Mereka ingin menghasut dan mengubah dunia supaya melawan dan membenci orang Islam, kerana faktanya adalah, orang-orang yang akan terus mempertahankan Masjid Al-Aqsa adalah orang-orang Muslim. Muslim memahami pentingnya Masjidil Al-Aqsa, ia adalah kiblat pertama umat Islam. Oleh kerana itu orang-orang Muslim adalah musuh dajjal dan Amerika adalah murid-murid Dajjal.

Dalam Al-Quran mengatakan bahawa salah satu tanda akhir zaman sebelum kedatangan Dajjal adalah runtuhannya Masjidil Al-Aqsa yang sedang berlaku sebagaimana yang anda baca ini.

Semoga Allah SWT melindungi kita semua dari kejahatan Dajjal dan pengikutnya. Semoga cahaya Islam bersinar terang dari sebelumnya.Dan bukti kedatangan Dajjal dan akhir zaman adalah kehancuran Masjidil Al-Aqsa.

Sungguh Nabi s.aw telah memberitakan akan datangnya Faham Wahabi ini dalam beberapa hadits, ini merupakan tanda kenabian beliau s.a.w. dalam memberitakan sesuatu yang pasti terjadi. Seluruh hadits-hadits ini adalah shahih, sebagaimana terdapat dalam kitab shahih BUKHARI & MUSLIM dan lainnya. Diantaranya: “Fitnah itu datangnya dari sana, fitnah itu datangnya dari arah sana,” sambil menunjuk ke arah timur (Najed). (HR. Muslim dalam Kitabul Fitan)

“Akan keluar dari arah timur segolongan manusia yang membaca Al-Qur’an namun tidak sampai melewati kerongkongan mereka (tidak sampai ke hati), mereka keluar dari agama seperti anak panah keluar dari busurnya, mereka tidak akan bisa kembali seperti anak panah yang tak akan kembali ketempatnya, tanda-tanda mereka ialah bercukur (Gundul).” (HR Bukhari no 7123, Juz 6 hal 20748). Hadis ini juga diriwayatkan oleh Ahmad, Ibnu Majah, Abu Daud, dan Ibnu Hibban.

Golongan wahabi inilah sekarang pendokong kerjaaan Saudi Raja Saud yang dikatakan sebagai Sufyani yang termasuk dalam agenda Al Mahdi untuk membersihkan golongan ini.

Berkata Abu sa’id Al Khudriy ra saat Nabi saw sedang membagi bagi harta pada beberapa orang, maka datanglah seorang lelaki, matanya membelalak, kedua pelipisnya tebal cembung kedepan, dahinya besar, janggutnya sangat tebal, rambutnya gundul, sarungnya pendek, berkata: Bertakwalah pada Allah wahai Muhammad…!, Sabda Rasulullah SAW: “Siapa yang taat pada Allah kalau aku bermaksiat? apakah Allah mempercayaiku untuk mengamankan penduduk bumi dan kalian tidak mempercayaiku?” dan berkata Khalid bin Walid ra: Wahai Rasulullah, kutebas lehernya..! Rasul SAW melarangnya, lalu beliau SAW melirik orang itu yang sudah membelakangi Nabi saw, dan Rasul saw bersabda: “Sungguh akan keluar dari keturunan lelaki ini suatu kaum yang membaca Alqur’an namun tidak melewati tenggorokannya (tidak meresap ke hatinya), mereka semakin jauh dari agama seperti menjauhnya panah dari busurnya, mereka memerangi orang islam dan membiarkan penyembah berhala”, jika kutemui kaum itu akan kuperangi seperti diperanginya kaum ‘Aad”
(Shahih Bukhari).


INGGERIS MELAHIRKAN WAHABI

Walaupun Ibn Abdul-Wahhab dianggap sebagai Bapa Wahabisme, namun master mindnya Kerajaan Inggeris-lah yang membidani kelahirannya dengan gagasan-gagasan Wahabisme dan merekayasaan Ibn Abdul-Wahhab sebagai Imam dan Pendiri Wahabisme, untuk tujuan menghancurkan Islam dari dalam dan meruntuhkan Daulah Utsmaniyyah yang berpusat di Turki. Selok belok dan perancangan tentang konspirasi Inggeris dengan Ibn Abdul-Wahhab ini dapat dibongkar di dalam memori Mr. Hempher : “Confessions of a British Spy”

Bermula di Basra, Iraq, Ibn Abdul-Wahhab telah jatuh dalam tunggangan perisik Inggeris yang dipanggil dengan nama Hempher yang sedang menyamar (undercover), salah seorang perisikan yang dikirim oleh London untuk negeri-negeri Muslim (di Timur Tengah) dengan tujuan menggoyang Kekhalifahan Utsmaniyyah dan menciptakan konflik di antara sesama kaum Muslim. Hempher pura-pura menjadi seorang Muslim, dan memakai nama Muhammad, dan dengan cara yang licik, ia melakukan pendekatan dan persahabatan dengan Ibn Abdul-Wahhab dalam waktu yang sangat lama.
Hempher, yang memberikan Ibn Abdul-Wahhab wang dan hadiah-hadiah lainnya, mencuci otak Ibn Abdul-Wahhab dengan meyakinkannya bahwa :

Orang-orang Islam mesti dibunuh, karena mereka telah melakukan penyimpangan yang berbahaya, mereka (kaum Muslim) telah keluar dari prinsip-prinsip Islam yang mendasar, mereka semua telah melakukan perbuatan-perbuatan bid’ah dan syirik.

Hempher berpura-pura alim mendakwa bermimpi bertemu Nabi Muhammad Saw (wild dream) dan mengatakan bahwa dia bermimpi Nabi Muhammad Saw mencium kening (di antara kedua mata) dan mengatakan kepada Ibn Abdul-Wahhab, bahwa dia akan jadi orang besar, dan meminta kepadanya untuk menjadi orang yang dapat menyelamatkan Islam dari berbagai bid’ah dan takhayul.

Setelah mendengar mimpi liar Hempher, Ibn Abdul-Wahhab jadi tersentak (wild with joy) dan merasa bertanggung jawab untuk melahirkan suatu aliran baru di dalam Islam yang bertujuan memurnikan dan mereformasi Islam.

Di dalam memorinya, Hempher menggambarkan Ibn Abdul-Wahhab sebagai orang yang berjiwa “sangat tidak stabil” (extremely unstable), “sangat kasar” (extremely rude), berakhlak jahat (morally depraved), selalu gelisah (nervous), congkak (arrogant), dan dungu (ignorant).

Perisik Inggeris ini, yang memandang Ibn Abdul-Wahhab sebagai seorang yang bebal/dungu (typical fool), juga mengatur pernikahan mut’ah bagi Ibn Abdul Wahhab dengan 2 wanita Inggeris yang juga perisik yang sedang menyamar.

Wanita pertama adalah seorang wanita beragama Kristen dengan panggilan Safiyya. Wanita ini tinggal bersama Ibn Abdul Wahhab di Basra. Wanita satunya lagi adalah seorang wanita Yahudi yang punya nama panggilan Asiya. Mereka menikah di Shiraz, Iran.


KENAPA INGGERIS MENCIPTA WAHABI

Pada tahun 1922 setelah perang dunia I, persidangan Lawsen di adakan, hasil sidang lawsen adalah sistem khilafah di tiadakan , khalifah dibuang keluar negara, harta khalifah di ambil, kerajaan Turki baru di bentuk berdasarkan sekuler dibawah pimpinan Mustafa Kamal Attaturk. Negara2 jajahan turki diambil alih sebagai jajahan Iggris, Prancis dan Italia. Lord Corsen dengan sombongnya berkata hakikatnya Turki telah dihancurkan dan tidak boleh bangkit lagi karena sudah di hancurkan kekuatannya iaitu khilafah Islamiyhah atau pemerintahan Islam.

Yahudi melantik Saudi dan Wahabi sebagai penguasa Haromain. Setelah jatuhnya empayar Uthman negara-negar kecil seperti Kuwait, Yaman dan lain-lain diserahkan kepada kabilah-kabilah yang dipilih oleh yahudi, negara kecil itu semua tertunduk kepada Britain, Prancis dan Italia. Janji kepada Syarif Husain untuk mengangkat sebagai pemimpin arab hanyalah janji kosong. Syarif husain hanya diberikan kerajaan Jordan yang kecil dan miskin.

Pada 1925 keluarga Al-saud berhasil menguasai Mekkah dari pada Syarif Husain. Pada 10 januari 1926 Abdul Ajiz Al-Saud di lantik menjadi raja Hijaz di Masjidil Haram, makkah.

Pada tahun 1932 setelah menguasai sebagian besar semenajung Arab, Ibnu Saud menamakan tanah gabungan Hijaz dan Najd sebagai Arab Saudi. Abdul Aziz Ibnu Saud kemudian melantik dirinya sebagai raja arab saudi dengan bantuan british. Fahaman wahabi menjadi agama rasmi Arab Saudi dan disebarkan ke seluruh dunia.

Tujuan yahudi menciptakan wahabi adalah sebagai cara halus menghancurkan Islam dari dalam:

1. Yahudi sangat faham bahwa kekuatan umat islam terletak pada rohnya yakni roh yang sangat kenal cinta dan takut dari penciptanya oleh karena itu umat islam harus dipisahkan dari Allah.

2. Yahudi sangat faham bahawa kekuatan Islam karana berhasil menghubungkan kekuatan roh dan kehidupan lahir maka keyakinan akan adanya kekuatan roh dalam kehidupan lahir itu harus dimusnahkan

3. Yahudi sangat faham bahwa kunci kemenangan umat islam adalah adanya bantuan gaib dari Allah SWT maka yahudii menghapuskan keyakinan terhadap hal gaib itu. Ulama sufi dan tarikat yang memiliki kharomah dikatakan sesat dan syirik.

4. Yahudi sangat faham bahwa kekuatan islam terletak pada kecintaanyta umat kepada Muhammad SAW ahlul bait dan para sahabat maka segala peninggalan dan amalan yang menyuburkan kecinttaan kepada Rasulullah dimusnahkan dengan alasan bid'ah, khurafat dll alasan yang diada-adakan

5. Yahudi faham bahawa selemah umat islam mereka sangat fanatik pada agama para ulama oleh karana itu ulama baru dan Islam gaya baru mesti dicipta yang sesuai dengan agenda yahudi.

6. Untuk menguasai kota suci umat Islam haromain yahudi tidak boleh memusnahkan seperti tempat-tempat yang lain karana ditakutkan akan mendapat penentangan seluruh umat Islam sedunia

Kejahatan-kejahatan wahabi diantaranya adalah :

1. Membuat fatwa setiap yang bidah itu sesat dan yang sesat itu neraka

2. Umat islam yang tidak ikut ajarannya itu sesat, halal darah dan hartanya

3. Membunuh keturunan Rasulullah SAW

4. Menuduh sesat keturunan Rasul SAW dan sahabat yang utama

5. Menganggap alam roh itu tidak wujud

6. Menolak adanya hubungan antara alam lahir dan roh

7. Memusnahkan peninggalan Rasul.

8. Dalam mempelajari ilmu ussuludin atau tauhid menganut pemahaman Ibnu Taimiah yang mengaggap Tuhan itu berjisim seperti mahluk

9. Di dalam fiqih dibenarkan menampal2 mazhab atau talfik

10. Mengambil sumber Al quran dan hadis tanpa ijmak ulama dan qiyas

11. Melarang keras umat islam berdoa dengan tawatsul atau perantara

12. Dilarang keras menziarahi kubur sekalipun makam nabi

13. Menghancurkan bangunan di atas tempat lahir nabi

14. Melarang memuji-muji nabi seperti membaca qasidah, berzanzi, tahlil dan sebagainya

15. Melarang memperingati maulid rasul, israq miraj dan semua perayaan Islam yang lain

16. Melarang belajar tentang sifat 20 dan menuduh sesat ajaran Asyari iaitu faham Ahli sunnah wal jamaah.

17. Melarang amalan tariqat, umpama tariqat Naksabandiah, Kodiri, Saszali, Muhammadiyah dan lain-lain

18. Mengundang Amerika mengeksploitasi kekayaan minyak di timur tengah

19. Berkomplot dengan Amerika membina pangkalan perang di Arab Saudi

20. Meminta bantuan tentara sekutu di perang teluk untuk menghancurkan Saddam Hussin

21. Mencetuskan gerakan pengganas seperti Al Qaeda dan lain-lain untuk memburukkan gerakan Islam

22. Mengubah arab menjadi negara yahudi dan haromain (Mekah & Madinah) menjadi kota yahudi


KERAJAAN SAUDI-WAHHABI PERTAMA : 1744-1818

Setelah kembali ke Najd dari perjalanannya, Ibn Abdul-Wahhab mula “berdakwah” dengan gagasan-gagasan liarnya di Uyayna. Bagaimana pun, karana “dakwah”-nya yang keras dan kaku, dia diusir dari tempat kelahirannya. Dia kemudian pergi berdakwah di dekat Dir’iyyah, di mana sahabat karibnya, Hempher dan beberapa perisik Inggeris lainnya yang berada dalam penyamaran ikut bergabung dengannya.

Dia juga tanpa perbicaraan membunuh seorang pezina penduduk setempat di hadapan orang ramai dengan cara yang sangat brutal, menghentak kepala pezina dengan batu besar.

Padahal, hukum Islam tidak mengajarkan hal seperti itu, beberapa hadis menunjukkan cukup dengan merejam dengan batu-batu kecil sahaja. Para ulama Islam (Ahlus Sunnah) tidak membenarkan tindakan Ibn Abdul-Wahhab yang sangat berlebihan seperti itu.

Walaupun banyak orang yang menentang ajaran Ibn Abdul-Wahhab yang keras dan kaku serta tindakan-tindakannya, termasuk ayah kandungnya sendiri dan saudaranya Sulaiman Ibn Abdul-Wahhab, keduanya adalah orang-orang yang benar-benar memahami ajaran Islam -, dengan wang, perisik Inggeris telah berhasil memujuk Syeikh Dir’iyyah, Muhammad Saud untuk mendukung Ibn Abdul-Wahhab.

Pada 1744, Al-Saud menggabungkan kekuatan dengan Ibn Abdul-Wahhab dengan membangun sebuah aliran politik, agama dan perkawinan. Dengan aliran ini, antara keluarga Saud dan Ibn Abdul-Wahhab, yang hingga saat ini masih utuh Wahhabisme sebagai sebuah “agama” dan gerakan politik telah lahir dan mantap.

Dengan penggabungan ini setiap keluarga Al-Saud beranggapan bahawa mereka menduduki posisi Imam Wahhabi (pemimpin agama), sementara itu setiap ketua keluarga Wahhabi memperoleh kuasa dan mandat untuk mengawal ketat setiap penafsiran agama (religious interpretation).

Mereka adalah orang-orang bodoh, yang melakukan kekerasan, menumpahkan darah, dan pencetus untuk menyebarkan pahaman Wahabi (Wahhabism) di Jazirah Arab. Sebagai hasil aliran Saudi-Wahhabi pada 1774, sebuah kekuatan angkatan perang kecil yang terdiri dari orang-orang Arab Badui terbentuk melalui bantuan para perisik Inggeris yang melengkapi mereka dengan wang dan persenjataan.

Sampai pada waktunya, angkatan perang ini pun berkembang menjadi sebuah ancaman besar yang pada akhirnya melakukan penguasaan di seluruh Jazirah Arab sampai ke Damaskus (Syiria), dan menjadi penyebab munculnya Fitnah Terburuk di dalam Sejarah Islam.

Dengan cara ini, angkatan perang ini dengan anggkuh dan kejam telah mampu menaklukkan hampir seluruh Jazirah Arab untuk menciptakan Negara Saudi-Wahhabi yang pertama.

Sebagai contoh, untuk memperjuangkan apa yang mereka sebut sebagai syirik dan bid’ah yang dilakukan oleh kaum Muslim, Saudi-Wahhabi telah mengejutkan seluruh dunia Islam pada 1801, menghancurkan dan kesucian Husein bin Ali (cucu Nabi Muhammad Saw) di Karbala, Iraq. Mereka juga membunuh lebih dari 4.000 orang di Karbala dan merampok lebih dari 4.000 unta yang mereka bawa sebagai harta rampasan. Kisah inilah bermulanya peristiwa Karbala yang dikenang oleh golongan Syiah setiap tahun.

Sekali lagi, pada 1810, mereka, kaum Wahabi dengan kejam membunuh penduduk tak berdosa di sepanjang Jazirah Arab. Mereka menggasak dan menyebarkan fahaman wahabi kepada banyak kafilah peziarah dan sebagian besar di kota-kota Hijaz, termasuk 2 kota suci Makkah dan Madinah.

Di Makkah, mereka melenyapkan kesan sejarah Islam dan di Madinah, mereka menyerang dan menodai Masjid Nabawi, membongkar makam Nabi, dan menjual serta membagi-bagikan peninggalan bersejarah dan permata-permata yang mahal.

Para teroris Saudi-Wahhabi ini telah melakukan tindakan kejahatan yang menimbulkan kemarahan kaum Muslim di seluruh dunia, termasuk Kekhalifahan Utsmaniyyah di Istanbul.

Sebagai penguasa yang bertanggung jawab atas keamanan Jazirah Arab dan penjaga masjid-masjid suci Islam, Khalifah Mahmud II memerintahkan sebuah angkatan perang Mesir dikirim ke Jazirah Arab untuk menghukum Saudi-Wahhabi.

Pada 1818, angkatan perang Mesir yang dipimpin Ibrahim Pasha (putra penguasa Mesir) menghancurkan Saudi-Wahhabi dan meratakan dengan tanah ibu kota Dir’iyyah .

Imam kaum Wahhabi saat itu, Abdullah al-Saud dan dua pengikutnya dikirim ke Istanbul dengan dirantai dan di hadapan orang ramai, mereka dihukum pancung. Sisa pengikut Saudi-Wahhabi ditangkap di Mesir.


KERAJAAN SAUDI-WAHHABI KE-II : 1843-1891 –CAMPUR TANGAN INGGERIS

“Walaupun kebengisan fanatik Wahabisme berhasil dihancurkan pada 1818, namun dengan bantuan Kolonial Inggeris, mereka dapat bangkit kembali. Setelah pelaksanaan hukuman mati atas Imam Abdullah al-Saud di Turki, sisa-sisa saki baki Saudi-Wahhabi memandang saudara-saudara Arab dan Muslim mereka sebagai musuh yang sesungguhnya (their real enemies) dan sebaliknya mereka menjadikan Inggeris dan Barat sebagai sahabat sejati mereka.

Maka ketika Inggeris menjajah Bahrain pada 1820 dan mulai mencarai jalan untuk memperluas area jajahannya, Dinasti Saudi-Wahhabi menjadikan kesempatan ini untuk memperoleh perlindungan dan bantuan Inggeris.

Pada 1843, Imam Wahhabi, Faisal Ibn Turki al-Saud berhasil melarikan diri dari penjara di Cairo dan kembali ke Najd. Imam Faisal kemudian mulai melakukan hubungan dengan Pemerintah Inggeris. Pada 1848, dia memohon kepada Residen Politik Inggeris (British Political Resident) di Bushire agar mendukung perwakilannya di Trucial Oman. Pada 1851, Faisal kembali memohon bantuan dan dukungan Pemerintah Inggeris.

Dan hasilnya, Pada 1865, Pemerintah Inggeris mengirim Kolonel Lewis Pelly ke Riyadh untuk mendirikan sebuah pejabat perwakilan Pemerintahan Kolonial Inggeris dengan perjanjian bersama Dinasti Saudi-Wahhabi.

Untuk meyakinkan Kolonel Lewis Pelly, Imam Faisal mengatakan bahwa perbezaan besar dalam strategi Wahhabi :antara perang politik dengan perang agama adalah bahawa nantinya tidak akan ada kompromi, kami membunuh semua orang.

Pada 1866, Dinasti Saudi-Wahhabi menandatangani sebuah perjanjian “persahabatan” dengan Pemerintah Kolonial Inggeris, sebuah kekuatan yang dibenci oleh semua kaum Muslim, karena kekejaman kolonialnya di dunia Muslim.

Perjanjian ini serupa dengan banyak perjanjian tidak adil yang selalu dikenakan kolonial Inggeris atas boneka-boneka Arab mereka lainnya di Teluk Arab (sekarang dikenal dengan Teluk Parsi).

Sebagai pertukaran atas bantuan pemerintah kolonial Inggeris yang berupa wang dan senjata, pihak Dinasti Saudi-Wahhabi menyetujui untuk bekerja-sama/berkhianat dengan pemerintah kolonial Inggeris iaitu pemberian kawasan penempatan tentera kepada pemerintah kolonial Inggeris atas kawasan yang dimilikinya.

Perjanjian yang dilakukan Dinasti Saudi-Wahhabi dengan musuh paling getir bangsa Arab dan Islam iaitu Inggeris, pihak Dinasti Saudi-Wahhabi telah membangkitkan kemarahan yang hebat dari bangsa Arab dan Muslim lainnya, baik negara-negara yang berada di dalam mahupun yang di luar wilayah Jazirah Arab.

Dari semua penguasa Muslim, yang paling merasa disakiti atas pengkhianatan Dinasti Saudi-Wahhabi ini adalah seorang patriotik bernama al-Rasyid dari suku al-Hail di Arabia tengah dan pada 1891, dan dengan dokongan orang-orang Turki, al-Rasyid menyerang Riyadh lalu menghancurkan suku Saudi-Wahhabi.

Bagaimanapun, beberapa anggota Dinasti Saudi-Wahhabi sudah mengatur untuk melarikan diri di antara mereka adalah Imam Abdul-Rahman al-Saud dan putranya yang masih remaja, Abdul-Aziz. Dengan cepat keduanya melarikan diri ke Kuwait yang dikawal oleh Kolonial Inggeris untuk mencari perlindungan dan bantuan Inggeris.


KERAJAAN SAUDI-WAHHABI KE III (SAUDI ARABIA) : Sejak 1902

Ketika di Kuwait, para Wahhabi, Imam Abdul-Rahman dan putranya, Abdul-Aziz menghabiskan waktu mereka “menyembah-nyembah” tuan Inggersi mereka dan memohon-mohon bantuan kewangan, persenjataan serta bantuan untuk keperluan merebut kembali Riyadh. Namun pada akhir penghujung 1800-an, usia dan penyakitnya telah memaksa Abdul-Rahman untuk mendelegasikan Dinasti Saudi Wahhabi kepada putranya, Abdul-Aziz, yang kemudian menjadi Imam Wahhabi yang baru.

Melalui strategi licin kolonial Inggeris di Jazirah Arab pada awal abad 20 yang dengan cepat menghancurkan Kekhalifahan Islam Uthmaniyyah dan sekutunya al-Rasyid secara menyeluruh, kolonial Inggeris langsung memberi sokongan kepada Imam baru Wahhabi Abdul-Aziz.

Dibentengi dengan dokongan kolonial Inggeris, wang dan senjata, Imam Wahhabi yang baru, pada 1902 akhirnya dapat merebut Riyadh. Salah satu tindakan biadab pertama Imam baru Wahhabi ini setelah berhasil menduduki Riyadh adalah membalas dendam penduduknya dengan memaku kepala al-Rasyid pada pintu gerbang kota. Abdul-Aziz dan para pengikut fanatik Wahhabinya juga membakar hidup-hidup 1,200 orang sampai mati.

Imam Wahhabi Abdul-Aziz yang dikenal di Barat sebagai Ibn Saud, sangat dicintai oleh majikan Inggerisnya. Banyak pejabat dan utusan Pemerintah Kolonial Inggeris di wilayah Teluk Arab sering menemui atau menghubunginya, dan dengan murah-hati mereka mendukungnya dengan kewangan, senjata dan para penasihat-penasihat Inggeris. Sir Percy Cox, Captain Prideaux, Captain Shakespeare, Gertrude Bell, dan Harry Saint John Philby (yang dipanggil “Abdullah”) adalah di antara banyak pejabat dan penasihat kolonial Inggeris yang secara rutin mengelilingi Abdul-Aziz demi membantunya memberikan apa pun yang diperlukannya.

Dengan senjata, wang dan para penasihat dari Inggeris, berangsur-angsur Imam Abdul-Aziz dengan bengis dapat menaklukkan hampir seluruh Jazirah Arab di bawah panji-panji Wahhabisme untuk mendirikan Kerajaan Saudi-Wahhabi ke-3, yang saat ini disebut Kerajaan Saudi Arabia.

Ketika mendirikan Kerajaan Saudi, Imam Wahhabi, Abdul-Aziz beserta para pengikut fanatiknya, melakukan kekejaman yang mengerikan, khususnya di daratan suci Hijaz. Mereka mengusir penguasa Hijaz, Syarif, yang merupakan keturunan Nabi Muhammad SAW.

Pada Mei 1919, di Turbah, pada tengah malam dengan cara pengecut dan buas mereka menyerang angkatan perang Hijaz, membunuh lebih 6,000 orang.

Dan sekali lagi, pada bulan Ogos 1924, sama seperti yang dilakukan orang Barbar, tentera Saudi-Wahabi menyerang dan memasuki rumah-rumah di Hijaz, kota Taif, mengancam mereka, mencuri wang dan persenjataan mereka, lalu memenggal kepala anak-anak kecil dan orang-orang yang sudah tua. Banyak wanita Taif yang segera meloncat ke dalam air demi menghindari pemerkosaan dan pembunuhan yang dilakukan tentera-tentera Saudi-Wahhabi yang bengis.

Tentera primitif Saudi-Wahhabi ini juga membunuhi para ulama dan orang-orang yang sedang melakukan shalat di masjid; hampir seluruh rumah-rumah di Taif diratakan dengan tanah tanpa memandang bulu mereka membunuh hampir semua laki-laki yang mereka temui di jalan-jalan; dan merompak apa pun yang dapat mereka bawa. Lebih dari 400 orang tak berdosa turut dibunuh dengan cara mengerikan di Taif.


DOKUMEN PERJANJIAN ARAB SAUDI DGN INGGERIS MENGKHIANATI PALESTIN


“Saya Sultan Abdul Aziz bin Abdul Rahman Al Saud al-Faisal dan Saya mengalah dan mengakui seribu kali untuk Sir Percy Cox, utusan Inggeris, bahwa saya tidak keberatan untuk memberikan Palestin kepada Yahudi miskin atau bahkan untuk non-Yahudi, dan saya tidak akan pernah melanggar perintah Inggeris,”

Sebuah dokumen kuno mengungkapkan bagaimana Sultan Abdul Aziz, pendokong Arab Saudi meyakinkan Inggeris untuk menciptakan sebuah negara Yahudi di tanah Palestin, sebuah laporan berita mengatakan dokumen ini telah mendedahkan komitmen mendalam dari Raja Saudi pertama dengan Inggeris dan memberikan jaminan kepada pemerintah Inggeris untuk memberikan Palestin kepada Yahudi.

Dokumen kontroversi yang ditulis bersama oleh Sir Percy Cox Zachariah, merupakan bukti pengkhianatan keluarga kerajaan Saudi untuk bangsa Palestin. Dokumen kuno dikatakan ditandatangani oleh Raja Abdul Aziz tersebut.

Catatan ini juga mendedahkan bagaimana kerajaan Saudi menunjukkan kesetiaannya kepada pemerintah Inggeris pada tahun 1930, kedua negara pada masa itu mempunyai hubungan yang erat. Kekuasaan keluarga Al Saud menambahkan pentingnya Arab Saudi untuk Inggeris, sebagaimana Inggeris percaya kepada Ibnu Saud beliau sangat mempengaruhi negara-negara Arab.

Ternyata, Muhammad bin Abdul Wahab lahir di Najd (Nejed), tempat yang dikatakan Nabi sebagai tempat kegoncangan, fitnah-fitnah dan tanduk setan:

Ibnu Umar berkata, “Nabi berdoa, ‘Ya Allah, berkahilah kami pada negeri Syam dan Yaman kami.’ Mereka berkata, Terhadap Najd kami.’ Beliau berdoa, ‘Ya Allah, berkahilah Syam dan Yaman kami.’ Mereka berkata, ‘Dan Najd kami.’ Beliau berdoa, ‘Ya Allah, berkahilah kami pada negeri Syam. Ya Allah, berkahilah kami pada negeri Yaman.’ Maka, saya mengira beliau bersabda pada kali yang ketiga, ‘Di sana terdapat kegoncangan-kegoncangan (gempa bumi), fitnah-fitnah, dan di sana pula munculnya tanduk setan.’”





Dibawah ini ditunjukkan konspirasi puak wahabi ini bersama musuh Islam;


Spion Badui, Ibn Saud (muda), Prince Husein, Ibn Abdul Wahhab, Sir Percy Cox


Ibnu abd wahab bersama agen-agen spionase barat



Bandingan konsep Dajjal


Konspirasi Ibnu Saud Bin Abd Wahab Dengan Hemper


Puak wahabi inilah yang merubahkan wajah Mekah dengan mengikut rentak puak Iluminati.Merekalah topeng Islam yang mengkormersial Mekah untuk kepentingan Bani Saud. Mekah dibina hotel-hotel mewah yang direncanakan oleh musuh-musuh Islam. Musuh Islam bijak tidak menguasasi Mekah tetapi mereka menguasai minda Bani Saud ini. 

Di bawah ini ditunjukkan perencanaan mereka terhadap Mekah;

Master Plan Makkah 2 (siap sepenuh 2015). Mekah dgn simbol mata satu - simbol dajal

Bandingkan dgn konsep upacara penutupan Olympik London 2012


Bandingkan dgn konsep All Seeing Eye, dalam konsert Madonna



Simbol mata satu (dajjal) polis arab





Kenapa simbol dajjal penguasa Mekah?



Utsaimin ulama wahabi yang menjadi budak raja abdullah

Inilah tanda sejarah Islam yang dihapuskan oleh mereka

Mereka telah menghancurkan semua peninggalan Rasulullah SAW dan tempat bersejarah Islam lainnya. Seperti makam Sayyidatina Khadijah al-Kubro, tempat Kelahiran Sayyidatuna Fathimah bin Muhammad SAW, Rumah Ar-Rasul SAW, Taman Perkuburan Baqi’, Sungai Quba, kuburan para pahlawan Uhud. Mereka juga MERATAKAN PARIT YANG MENGALAHKAN PASUKAN ABU SOFYAN DI PERANG KHANDAQ.

Selanjutnya mulailah mereka (iaitu para pengikut ideologi WAHABI – SALAFI) yang mengaku sebagai PENYERU KEMBALI PADA AL-QUR’AN DAN AL-HADITH, namun kini telah mempersiapkan kehadiran Sufyani Tower di antaranya mengembalikan Simbol HUBAL si DEWI BULAN berhala dari Abu Sofyan dan berhala suku Quraisy penentang Dakwah Nabi Muhammad SAW; berhala paling besar dan telah dihancurkan oleh Sayyidina Ali karromallohu wajhah dari atas Ka’bah telah kembali.

Para Penguasa Saudi telah menempatkan Simbol HUBAL dipuncak menara yang mereka beri nama Mekah Tower pada hal bangunan itu lebih layak dinamai SOFYANI TOWER.

Dan lebih-lebih lagi hinaan mereka kepada kita adalah menempatkan ASMA ALLAH di bawah kaki Simbol Hubal itu.


APAKAH INI DIBENARKAN MEMBANGUNKAN BANGUNAN MEWAH DI ATAS MASJIDIL HARAM?



Inilah rupa sebenar simbol kerajaan Raja Saud. Menara Pusat Kerajaan dibangun disekitar Riyadh, ibukota Arab Saudi. Dajal





“Memberi kalung emas kepada obama, (Pembunuh rakyat Iraq, Afganistan, Libya dan negeri Islam yang lain) ketika hari ulang tahunnya. Sementara pada saat yang sama ulama wahabi melarang dan membid’ahkan peringatan maulid untuk mengenang Rasul saw yang mulia “.



“Ber-tasyabbuh bil kuffar. Apakah ini ajaran islam? Saling ‘TOAST’ antara peminum khamr? Wahabi diam seperti kerbau melihat hal ini.“


Bukan Talam 2 Muka Tapi Talam Berbagai Muka


Ternyata Islam telah rosak di tangan Bani Saud ini. Adakah Allah membiarkan mereka membuat kesesatan yang melampaui batas? Jika dikaji, dunia ini memang sudah sampai ke tanda besar kimat. Kebangkitan Islam sudah pun nampak untuk membersihkan Kota Mekah dari dikuasai Sufyani/Syaitan. Tentera Allah sudah pun menguasai Mesir (Yaman) seperti janji Nabi mendoakan barakah pada negeri Yaman. Sekarang Syia (Syam) yang bergolak adalah dalam perencanaan Allah.

Pendapat mengatakan pergolakan di Syria sekarang adalah untuk menggerakkan wali-wali Allah dari Syria untuk pencarian Al Mahdi. Al Mahdi sudah dikatakan sudah ada dan ia akan mengambil tugas bila usianya mencapai 40 tahun. Hanya wali-wali Allah dari ahlulbait dari Syria yang mengenali Al Mahdi kerana berketurunan mereka. Mereka adalah pengamal tarekat dari Ahlul Bait (dari Rasulullah). .



“Abdullah, anak Saidina Umar, menyatakan bahwa Rasulullah Sallallahu ‘Alaihi wa Sallam berdiri di tengah-tengah umat mereka, kemudian beliau memuji­-muji Allah dalam cara yang patut sekali, lalu beliau menyebutkan tentang Dajjal dan bersabda: “Saya peringatkan kalian, dan tidaklah ada Nabi yang tidak memperingatkan tentang masalah ini kepada umatnya. Nabi Nuh ‘alaihis sallam memperingatkan umatnya, tetapi saya akan katakan tentang dia bahawa tidak ada Nabi selain dia yang telah menceritakan itu kepada umatnya. Kalian harus tahu bahawa Dajjal itu bermata satu; padahal Allah tidak bermata sa­tu.(Shahih Bukhari an Muslim) (Mishkah al-Masabih, bab Fit­nah).

Wallahua'lam 

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Luar biasa, banyak gambarnya, seru sekali beritanya,,tidak bertele tele dengan tulisan2 yg membosankan,, betul betul berkesan ,,

Pasukan Komando Bendera Hitam berkata...

BENTUKLAH PASUKAN MILITER PADA SETIAP ZONA ISLAM
SAMBUTLAH UNDANGAN PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

Dengan memohon Ijin Mu Ya Allah Engkaulah Pemilik Asmaul Husna, Ya Dzulzalalil Matien kami memohon dengan namaMu yang Agung
Pemilik Tentara langit dan Bumi perkenankanlah kami menggunakan seluruh Anasir Alam untuk kami gunakan sebagai Tentara Islam untuk Menghancurkan seluruh Kekuatan kekufuran, kemusyrikan dan kemunafiqan yang sudah merajalela di muka bumi ini hingga Dien Islam saja yang berdaulat , tegak perkasa dan hanya engkau saja Ya Allah yang berhak disembah !

Firman Allah: at-Taubah 38, 39
Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

Berjihad itu adalah satu perintah Allah yang Maha Tinggi, sedangkan mengabaikan Jihad itu adalah satu pengingkaran dan kedurhakaan yang besar terhadap Allah!

Firman Allah: al-Anfal 39
Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.

Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

Firman Allah: al-Hajj 39, 40
Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

Firman Allah: an-Nisa 75
Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

Firman Allah: at-Taubah 36, 73
Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

Firman Allah: at-Taubah 29,
Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

Wahai para Ikwan Akhir Zaman, Khilafah Islam sedang membutuhkan
para Mujahid Tangguh untuk persiapan tempur menjelang Tegaknya Khilafah yang dijanjikan.

Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

email : seleksidim@yandex.com

Dipublikasikan
Markas Besar Angkatan Perang
Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

Pasukan Komando Bendera Hitam berkata...

DEKLARASI PERANG PENEGAKKAN DINUL ISLAM
DISELURUH DUNIA
Bismillahir Rahmanir Rahiim
Dengan Memohon Perlindungan dan Izin
Kehadirat Allah Subhanahu Wa Ta'ala,
Rabb Pemelihara dan Penguasa Manusia,
Raja Manusia yang Berhak Disembah Manusia.
Rabb Pemilik Tentara Langit dan Tentara Bumi


Pada Hari Ini : Yaumul Jum'ah 6 Jumadil Akhir 1436H
Markas Besar Angkatan Perang
Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

Mengeluarkan Pengumuman kepada
1. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Afrika
2. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Eropa
3. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia
4. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia Tenggara
5. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Amerika
6. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Australia
7. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Utara
8. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Selatan
9. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) diseluruh Dunia

PENGUMUMAN DEKLARASI PERANG SEMESTA
Terhadap Seluruh Negara yang Tidak
Menggunakan Hukum Berdasarkan Al-Qur'an dan As-Sunnah Rasulullah SAW.
Perang Penegakkan Dinuel Islam ini Berlaku disemua Pelosok Dunia.

MULAI HARI INI
YAUMUL JUM'AH 6 JUMADIL AKHIR 1436H
BERLAKULAH PERANG AGAMA
BERLAKULAH PERANG DINUL ISLAM ATAS DINUL BATHIL
BERLAKULAH HUKUM PERANG ISLAM DISELURUH DUNIA
MEMBUNUH DAN TERBUNUH FISABILILLAH

"Dan BUNUHLAH mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan USIRLAH mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu (Mekah); dan fitnah itu lebih besar bahayanya dari pembunuhan, dan janganlah kamu memerangi mereka di Masjidil Haram, kecuali jika mereka memerangi kamu di tempat itu. Jika mereka memerangi kamu (di tempat itu), maka bunuhlah mereka. Demikanlah balasan bagi orang-orang kafir. Kemudian jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan (sehingga) ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah. Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka tidak ada permusuhan (lagi), kecuali terhadap orang-orang yang zalim.”
(Q.S: al-Baqarah: 191-193).

BUNUH SEMUA TENTARA , POLISI, INTELIJEN , MILISI SIPIL ,HAKIM DAN
BUNUH SEMUA PEJABAT SIPIL Pemerintah Negara Yang Memerintah dengan Hukum Buatan Manusia (Negara Kufar).

BUNUH SEMUA MEREKA-MEREKA MENDUKUNG NEGARA-NEGARA KUFAR DAN MELAKUKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM.
JANGAN PERNAH RAGU MEMBUNUH MEREKA sebagaimana mereka tidak pernah ragu untuk MEMBUNUH, MENGANIAYA DAN MEMENJARAKAN UMMAT ISLAM YANG HANIF.

INTAI, BUNUH DAN HANCURKAN Mereka ketika mereka sedang ada dirumah mereka jangan diberi kesempatan lagi.
GUNAKAN SEMUA MACAM SENJATA YANG ADA DARI BOM SAMPAI RACUN YANG MEMATIKAN.

JANGAN PERNAH TAKUT KEPADA MEREKA, KARENA MEREKA SUDAH SANGAT KETERLALUAN MENENTANG ALLAH AZZIZUJ JABBAR , MENGHINA RASULULLAH SAW, MENGHINA DAN MEMPERBUDAK UMMAT ISLAM.
BIARKAN MEREKA MATI SEPERTI KELEDAI KARENA MEREKA ADALAH THOGUT DAN PENYEMBAH THOGUT

HANCURKAN LULUHKAN SEMUA PENDUKUNG PEREKONOMIAN NEGARA-NEGARA KUFAR
DARI HULU HINGGA HILIR

HANYA SATU UNTUK KATA UNTUK BERHENTI PERANG,
MEREKA MENYERAH DAN MENJADI KAFIR DZIMNI.
DAN BERDIRINYA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH.
KHALIFAH IMAM MAHDI.

Kemudian jika mereka berhenti dari memusuhi kamu, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi
Maha Penyayang.

Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan sehingga ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah.
Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu),
maka tidak ada permusuhan (lagi),
kecuali terhadap orang-orang yang zalim.
Al-Baqarah : 192-193

SAMPAIKAN PESAN INI KESELURUH DUNIA,
KEPADA SEMUA ORANG YANG BELUM TAHU ATAU BELUM MENDENGAR

MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
PANGLIMA ANGKATAN PERANG PANJI HITAM
Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh

Ahnan Regar berkata...

Cocoklogi

dr.jennifer berkata...

Ini adalah untuk menginformasikan orang-orang masyarakat umum atau wanita yang sehat dan 100% serius dalam menjual ginjal mereka harus segera menghubungi Dr. jennifer terus terang e-mail: otiwhoghalehuspital@gmail.com, karena kita memiliki banyak pasien yang saat ini membutuhkan transplantasi ginjal, Anda mencari kesempatan untuk menjual ginjal mereka untuk uang untuk istirahat keuangan turun dan kami akan memberikan $ 80,000USD untuk ginjal. email kami sekarang, otiwhoghalehuspital @ gmail.com dan Anda juga dapat menambahkan kami pada whats-aplikasi dengan nomor ini +2349034128196 terima kasih.