Khamis, 29 September 2011

LAKSANA HUDUD ...... DAP RUGI BESAR .....???


Kata Nik Aziz .......

"DAP nak keluar (gabungan pembangkang) pasal apa? Hudud untuk orang Islam dan apa hubungan dia (DAP) dengan orang Islam. Hudud ni bagi setengah orang macam takut hantu lah seperti budak kecil takut hantu. "Tiada sebab juga bagi orang bukan Islam tidak mahu menyokong PAS. Tak sokong pasal apa," katanya.

Berita lanjut sila klik di sini.

Mana boleh kata tiada kaitan dengan bukan Islam .......

DAP akan rugi besar kalau hudud dilaksanakan. Memanglah hukum hudud hanya untuk orang Islam sahaja. Tetapi pemimpin DAP bukan melihat dari segi hukum hudud itu sahaja tetapi DAP melihat dari beberapa sudut yang lain.


Salah satunya dari sudut perniagaan. Jika hudud dilaksanakan, perniagaan penyokong-penyokongnya sudah tentu akan tutup kedai kerana ketiadaan pelanggan. Apabila hukum hudud dilaksanakan sudah tentu orang Islam tidak akan mengunjungi rumah urut, kelab-kelab hiburan, rumah-rumah pelacuran yang 100% peratus milik bukan Islam. 

Kalau pelanggan dah tak ada .... sapa nak bayar china doll import tu, sapa nak melanggan pelacur sial, siapa yang nak diurut, siapa yang nak menyanyi karaoke. Kalau perniagaan malap macam mana nak bayar cukai, lesen dan 'buah tangan' penguatkuasa.


Itu pun susah sangat ke Pok Nik nak faham. Sebab itu PAS hanya jadi lembu tunggangan sahaja kepada DAP sebab tak reti-reti dan tak faham-faham muslihat dan agenda jahat mereka. 

Rumah Urut Dan Pusat Hiburan Berlambak Di Kedah ....klik sini

Punca karaoke dan rumah urut dibiarkan beroperasi walaupun haram ............
Klik sini.

MAMPUS..! Khalid Gagap Puji Ronnie Liu Kerana Banyak Rumah Urut Di Selangor.........
Klik sini.

0 ulasan: