Sabtu, 22 Oktober 2011

BOLEH LIWAT ISTERI ......



Barulah faham kenapa PAS sangat-sangat menyokong PKR dan membela Anwar Ibrahim bersungguh-sungguh. Rupa-rupanya mereka juga suka kepada perbuatan liwat. Klik sini. Cuma bezanya mereka membenarkan meliwat isteri sendiri sahaja. Kalau PKR boleh liwat sesiapa sahaja.


.......Seksyen 14 Enakmen tersebut yang dirujuk oleh salah seorang ahli parlimen hari ini menetapkan “Liwat ialah suatu kesalahan yang merupakan persetubuhan di antara seorang lelaki dengan seorang lelaki yang lain atau di antara seorang lelaki dengan seorang perempuan selain daripada isterinya yang dilakukan di luar tabii iaitu melalui dubur“. (Rujuk Seksyen 14. Liwat, Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah (Hudud Dan Qisas) Terengganu 1423H/2002M). Klik sini
http://www2.esyariah.gov.my/esyariah/mal/portalv1/enakmen/State_Enact_Ori.nsf/0/cb36901c419ea86448257385002c3dc8?OpenDocument


Seksyen 14 dengan tajuk Liwat ini menjelaskan takrifan jenayah Liwat yang dikenakan Hukuman Hudud. Menurut seksyen ini, jenayah Liwat yang akan dikenakan Hukuman Hudud tidak merangkumi keadaan di mana isteri diliwat oleh suami. klik sini. Dan klik sini.

Ganas betul puak-puak PAS ni yek ...... bini sendiri boleh diliwat. Bini orang pula boleh dikhalwat. Masyaallah ............Kena pakai cawat besi la isteri2 orang PAS yek ..... Klik sini.

PAS bukan parti Islam tapi PAS adalah Parti Ambiga Sreenivasan.

PAS tolak Himpunan Sejuta Umat = PAS tolak Islam

PAS itu DAP
DAP itu Kafir

0 ulasan: