Khamis, 2 Jun 2011

Anwar Pakai Bengkung .....????

Menurut Gobala, “Tuan-tuan dan puan-puan tak tahu bahawa selama ini Anwar memakai bengkung di perut untuk mengelakkan perutnya dilihat buncit.

“Saya tahu sangat kerana saya selalu naik satu kereta dengan beliau semasa berada dalam PKR dulu. Bila Anwar masuk kereta, cepat-cepat dia buka bengkungnya.”

Demikian pendedahan dua isu penting mengenai Anwar Ibrahim yang didedahkan oleh bekas sahabat karib dan rakan seperjuangannya dalam PKR yang selama dua belas tahun bermati-matian menyokong gerakan reformasi, PKR dan juga Anwar.


Bagaimanapun, oleh kerana Gobala adalah seorang pemimpin yang berpegang kepada kebenaran dan keadilan, kelantangan dan bantahannya ke atas kepimpinan Anwar menyebabkan dia dipecat dan dihina se hina hinanya oleh Anwar dan juak-juak PKR yang lain, terutamanya Azmin Ali yang berjaya menduduki kerusi Timbalan Presiden PKR kerana sokongan dan penipuan oleh konco-konco Anwar/Azmin.

Semua ini bukan Umno yang dedahkan tetapi didedah sendiri oleh bekas orang kuat Anwar dan juga PKR. Jangan salahkan Umno kalau ada banyak lagi penyelewengan dan salahlaku Anwar Ibrahim akan terdedah kerana pendedahan bekas kawan-kawannya sendiri.

Jangan salahkan orang lain dan jangan salahkan ibu mengandung, salahkanlah diri sendiri yang terjebak teruk dengan hasutan dan godaan syaitan.



0 ulasan: