Ahad, 17 Februari 2013

CINA HINA MELAYU .......???

Ampun Tuanku, hamba rakyat akan mempertahankan Tuanku hingga ketitisan darah terakhir
Perkara ini bukanlah satu isu baru tetapi sudah lama sebenarnya. Puak-puak haramjadah DAPigs ni sejak dari dulu sampai sekarang ni memang tak layak nak jadi pemerintah. Ketua cauvinis puak-puak ini pun masih hidup sehingga hari ini. 

Mereka ini jenis manusia haramjadah yang tidak tahu hendak menghormati orang Melayu yang menyelamatkan bangsa mereka daripada merempat apabila British hendak menghantar balik ke negara asal mereka setelah British mahu memberikan kemerdekaan kepada negara orang Melayu ini. Mereka menuduh UMNO rasis tetapi hakikatnya merekalah yang sangat rasis dan tak mengenang budi. Kalau di negara lain jangan mimpi mereka boleh jadimenteri, timbalan menteri atau ketua menteri.

Mereka bukan sahaja menghina Melayu Islam secara terang-terangan. Malah mereka juga turut bertindak biaDAP dengan memperbodoh-bodohkan orang Melayu dalam parti mereka sendiri. Yang sangat mencabar kesabaran orang Melayu ialah apabila mereka mempertikaikan hak-hak Melayu dalam Perlembagaan Malaysia yang telah dipersetujui bersama sebelum British memberikan kemerdekaan kepada Tanah Melayu.

Orang Melayu hari ini cukup menyesal kepada datuk nenek moyang mereka dahulu kerana bersetuju menerima bangsa-bangsa lain yang sepatutnya British hantar balik ke negara asal mereka ketika British meninggalkan Malaysia. Orang Melayu cukup menyesal kerana memberikan mereka kewarganegaraan kepada mereka. Mungkin datuk nenek orang-orang Melayu dahulu tidak tahu betapa jahat dan cauvinisnya mereka seperti hari ini. Merekan ini jenis bangsa yang tidak tahu berterima kasih dan menghormati kebaikan bangsa Melayu. Mereka inilah yang dikatakan sudah diberi betis hendak peha pulak.

Sebelum ini, mereka terang-terang mempertikai menimbulkan konflik untuk menghapuskan Hak Keistimewaan orang Melayu dalam artikel 153 Perlembagaan Persekutuan dan yang terkini mencabar kesabaran umat Islam dengan membangkitkan isu berkaitan dengan isu kalimah Allah.

Sekarang, mereka bukan sahaja tidak lagi berselindung disebalik topeng Ultra Cauvinis dan NGO-NGO yang menjadi proksi mereka lagi. Tapi sudah berani secara terang-terangan dan tanpa segan silu menghina Ketuanan Melayu iaitu Institusi Raja-Raja Melayu. 

Lihatlah wahai orang-orang Melayu. Masih mahu lagi orang Melayu nak menyokong puak-puak kafir harbi rasis dan cauvinis dari parti DAPigs yang paling rasis dalam dunia ni? Masih lagi mahu beri undi dan kuasa kepada mereka untuk memerintah? Jangan nanti menyesal seumur hidup seperti orang Melayu Singapura.


PEMUDA CAUVINIS KURANG AJAR

Polis menahan seorang lelaki dipercayai menunjukkan isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah dalam kejadian di Lapangan Terbang Antarabangsa Bayan Lepas, dekat sini.

Ketua Polis Daerah Barat Daya Supt Hatta Md Zin berkata, kejadian itu berlaku kira-kira jam 12.30 tengah hari semalam. Suspek yang berusia 29 tahun dipercayai menunjukkan isyarat lucah ketika kenderaan yang dinaiki Tuanku Hajah Haminah melalui lapangan terbang berkenaan.

"Ketika itu bapanya sedang menghantar suspek ke lapangan terbang. Difahamkan berlaku sedikit perselisihan faham antara suspek dengan bapanya. Mungkin suspek bengang dengan bapanya dan dia menunjukkan isyarat lucah itu.


Pada jam 12:50 tengah hari sewaktu rombongan DYMM Raja Permaisuri Agong berada di Terminal Perlepasan LTAB Bayan Lepas, Leong Pei Koe telah menunjukkan isyarat lucah kepada kenderaan yang diniaki oleh DYMM Raja Permaisuri Agong.

ASP Mohd Fakharuddin bin Abdul Hamid yang merupakan pengawal pengiring DYMM Raja Permaisuri Agong yang melihat gelagat lelaki tersebut telah keluar dari kenderaan pengiring dan merapati LEONG PEI KOE.


Amaran telah diberikan kepada lelaki berbangsa Cina tersebut yang dia boleh ditahan dan ditangkap di bawah Seksyen 294 (a) KK. Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina.

Apabila ASP Mohd Fakharuddin menghampiri LEONG PEI KOE, lelaki Cina tersebut terus memberikan isyarat lucah beberapa kali. Dengan bantuan anggota PGA, akhirnya dia ditahan dan digari bagi siasatan dan tindakan lanjut.

Hasil siasatan polis mendapati, lelaki Cina tersebut tidak mempunyai rekod lampau, manakala ujian air kencingnya adalah negatif.

Hatta berkata suspek ditahan reman sehingga 14 Feb ini untuk siasatan lanjut dan kes disiasat mengikut Seksyen 294 Kanun Keseksaan yang jika sabit kesalahan boleh dihukum penjara sehingga tiga bulan.

Sementara itu Pertubuhan Kerabat Pusaka Merong Wangsa Malaysia cawangan Pulau Pinang hari ini membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Barat Daya dekat sini berhubung perkara itu.

Pengerusinya, Azhar Abdul Majid berkata tindakan menunjukkan isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong adalah satu tindakan yang biadap.

"Kami tidak berpuas hati dengan tindakan yang langsung tidak menghormati baginda. Kami datang ke balai polis ini untuk meminta polis menyiasat dan kemukakan perkara ini ke muka pengadilan," katanya.

Beliau meminta polis mengambil tindakan tegas terhadap suspek supaya perkara itu tidak berulang.

Wajah komunis DAP yang angkuh akhirnya tersungkur juga. Inilah wajah terkini budak Cina yang dipertahankan pencacai Pakatan kerana menunjukkan isyarat lucah terhadap DYMM Raja Permaisuri Agong .

Mahkamah Majistret Balik Pulau hari ini telah menjatuhkan hukuman penjara 30 hari dan denda RM8,000 ke atas seorang pemuda atas dua pertuduhan membabitkan kesalahan menunjuk isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong dan anggota polis di Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang (LTAPP), Isnin lalu. 

Hukuman terbabit diputuskan oleh Majistret Muhamad Hidayat Wahab.

Sepatutnya dia dijatuhi hukuman dilucutkan kewarganegaraan kerana menghina isteri Ketua Negara Malaysia. Biar dia mohon jadi warganegara Singapura atau Taiwan.


SERBA SEDIKIT MAKLUMAT TENTANG BUDAK CAUVINIS NI .... 

Nama: LEONG PEI KOE
No. Kad Pengenalan: 840718-10-5015
Umur: 29 tahun
Kerja: Quality Surveyor di sebuah kilang di Singapura
Pendidikan: Bsc Degree Building Economic and QS di Heriot Walt University Scotland, UK (2007)
Alamat: C18-18-9, Serina Bay, Sungai Pinang, Pulau Pinang.


INI ALASAN MENGAPA DIA MENUNJUKKAN ISYARAT LUCAH KEPADA PERMAISURI AGONG :

Katanya, dia tak bermaksud untuk menghina DYMM Permaisuri Agong sebaliknya dia mendakwa berada di dalam keadaan tertekan dan marah pada masa kejadian.

Tertekan? Tunjukkan isyarat lucah kepada manusia lain? Adakah itu tertekan namanya? Kenapa tak tunjuk isyarat lucah kat muka mak bapak sendiri kalau tertekan?

Apa maksud babi ni kata "Polis Melayu tidak ada kuasa di Penang? Wah! Ini tertekan ke atau memang nak menghina orang Melayu. Polis Melayu di Penang, rakyat nak tahu juga, betul Polis Melayu takut dengan budak babi macam ni hebat juga bila dengan polis pun dia pijak.

Orang Melayu yang berada dalam DAP dan memberikan sokongan dan undi kepada bangsa cauvinis DAP, insaflah, sedarlah, yakinlah bahawa kamu hanya jadi tunggangan sahaja. Nescaya apabila mereka dapat berkuasa kerana sokongan dan undi kamu pasti kamu akan menerima nasib buruk sepertimana mereka menghina orang Melayu di luar DAP. 

0 ulasan: