Sabtu, 27 Ogos 2011

KOMUNIS FAHAMAN BARU PAS ....... ????


 Betul ke parti PAS akan menukar fahaman parti kepada fahaman komunis .....?? Kalau mengikut cerita Mat Sabu yang mengangung-agungkan komunis seolah-olah PAS akan menukar faham kepada fahaman komunis lebih-lebih lagi sejak berkawan dengan DAP.


Mat Sabu adalah ayam laga kesayangan DAP. Kalau tak masakan bil hospital Mat Sabu masa terpukang kat  KPJ Selangor Specialist Hospital BEERSHIT 2.0 berjumlah RM8,434.05 dibayar oleh Perbadanan Bekalan Air Pulau Pinang (PBA) Sdn Bhd. (klik). Atas arahan siapa Pengurus Besar PBA Pulau Pinang iaitu Ir. Jaseni bin Maidinsa berani mengeluarkan cek untuk membiayai rawatan Mat Sabu yang menyertai perhimpunan yang diistiharkan HARAM.



TAPI dalam hal Mat Sabu ni, adakah wajar PBAPP membayar bil hospital sedangkan Mat Sabu cedera semasa mengikuti aktiviti yang telah nyata salah di sisi undang-undang?

Mahkamah telah pun mengeluarkan Restriction Order yang menjelaskan bahawa Perhimpunan Bersih adalah perhimpunan haram. Makanya sesiapa pun yang menghadirinya bermaksud telah melanggar undang-undang termasuklah Mat Sabu..

Mengikut Faedah Perubatan 26.4 PENGECUALIAN (b) "Sebarang perbelanjaan yang bersangkitan dengan kecederaan, kesakitan, kecacatan atau penyakit yang berpunca daripada penyertaan Pekerja dalam aktiviti haram atau merbahaya"

Kalau polisi jelas mencatitkan seperti di atas, kenapa Mat Sabu mendapat pengecualian? Apakah istimewanya Mat Sabu kepada PBAPP?

DAP sedang merekrut Mat Sabu dengan ideologi komunis?? Dulu mereka (PAS) telah membuang perjuangan menegakkan negara Islam (klik). Adakah mereka bertujuan untuk menukar fahaman parti PAS kepada fahaman komunis???

0 ulasan: