Sabtu, 27 Ogos 2011

TENTERA, POLIS, BEKAS POLIS DAN BEKAS TENTERA ADALAH PENJAHAT.....??




'LEMBU PUNYA SUSU SAPI PUNYA NAMA' ...... Komunis pejuang negara menakala tentera adalah penjahat negara ...... hadiah sempena syawal dari Mat Sabu untuk Tentera dan bekas-bekas tentera.

Inilah kebaikkan yang korang dapat daripada menyokong PAS. Gelaran Penjahat yang Mat Sabu bagi korang. Sia-sia korang hilang kaki, tangan dan lumpuh sumur hidup keran...a perjuangan korang adalah perjuangan seorang penjahat negara.



Siapa suruh sokong PAS.

Penat-penat korang berjuang untuk pertahankan negara, last-last pengganas komunis juga yang dipuji Mat Sabu.

Agaknya, apa perasaan polis, tentera, bekas polis dan bekas tentera dalam PAS. Adakah mereka marah dan bangkang apa yang Mat Sabu cakap atau mereka suka dan sokong sepenuh hati.

Walaupun aku bukan polis atau tentera tapi terasa begitu mendidih rasa marah dengan kata-kata Mat Sabu. Polis dan tentera begitu besar jasanya kepada negara. Kerana pengorbanan merekalah aku dan juga rakyat Malaysia dapat hidup aman dan bebas ke mana sahaja dengan selamat.

Di manakah maruah dan harga diri mereka yang selama ini sentiasa dibaluti uniform polis atau tentera?? Tidakkah mereka merasa begitu hina apabila dilabel sebagai penjahat atau pengkhianat negara oleh Mat Sabu??? 

Kalaulah polis, tentera, bekas polis dan bekas tentera pun masih sokong cakap Mat Sabu, memang bodohlah polis, tentera, bekas polis dan bekas tentera yang menjadi penyokong PAS. Wala' tak bertempat.

*Siapa suruh lantik orang tak habis sekolah jadi Timbalan Presiden.

Adakah Parti PAS kini telah menukar fahaman parti kepada fahaman komunis. Mungkinkah ini sebabnya mereka telah membuang perjuangan menegakkan Negara Islam......????

http://kerispusakabangsa.blogspot.com/2011/08/mat-sabu-hina-pejuang-kemerdekaan.html
http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2011/08/bukit-kepong-mat-sabu-sokong-komunis.html

0 ulasan: