Rabu, 2 November 2011

KHALID GEREJA NAK TUKAR BAJU PULAK ??


Khalid kata demonstrasi bukan satu cara untuk mendidik tapi kenapa PAS selalu buat demonstrasi?? Khalid kata PAS tak akan bersama dan sokong Ambiga. Boleh percaya ke. Perhimpunan bersih 2.0 dahulu siapa yang anjurkan? Mungkin sebab dah tersepit antara kawan dan lawan, PAS nak berkecuali. Tapi kenapa dulu beriya-iya mempertahankan Ambiga.

Kata Khalid Gereja ..... klik sini

 ....... Sementara itu diminta mengulas sama ada PAS akan menganjurkan bantahan mengenai penganjurannya, Khalid berkata, parti itu memilih untuk tidak menggunakan kekerasan dalam mendidik golongan tersebut.

"Nak didik bukan dengan cara halang atau demonstrasi tapi beri penjelasan. Kita akan cuba mempengaruhi masyarakat supaya tidak memberi sambutan kepada program seperti itu...kita tak boleh atasi dengan kekerasan atau paksaan," katanya. (Diangkat dari mStar Online)

Frasa jamban oleh Khalid Gereja : "Nak didik bukan dengan cara halang atau demonstrasi tapi beri penjelasan".

Pertanyaan kepada Khalid Gereja dan PAS : 

Adakah dengan menyertai Perhimpunan BERSIH 1.0 dan 2.0 tu nak dikira macam mana? Dan akan datang Ambiga merancang akan mengadakan Perhimpunan BERSIH 3.0. Adakah itu satu cara mendidik ke?

Pigi mampus la lu Khalid ...... cakap belit-belit. Bila dah terbelit leher tu macam2 la temberang awak tu. Kejap kata demonstrasi bukan cara mendidik kejap kata nak mendidik dengan beri penjelasan. Kalau tahu demonstrasi bukan cara mendidik kenapa PAS acapkali melakukan demonstrasi. Jangan jadi ketam la.

0 ulasan: