Rabu, 19 Oktober 2011

PAS TIDAK SERTAI HIMPUNAN SEJUTA UMAT KERANA DAP .......???


Begitulah akrabnya dua sahabat. Kerana kasih sayangnya pada sahabat kafirnya, PAS rela untuk tidak menyertai Himpunan Sejuta Umat. Dengan kata lain PAS akur dan menyokong gerakan kafir DAP memurtadkan orang-orang Islam.

Begitulah sikap dan perbuatani parti yang telah hilang hala tuju perjuangannya. Keadaan ini mungkin disebabkan oleh pemimpin-pemimpin mereka yang begitu taksub dengan kerakusan impian untuk menguasai tampuk pemerintahan negara. Klik sini.



Demi semangat setiakawan mereka sanggup menggadaikan maruah diri, bangsa, negara dan agama. Mereka sanggup menuruti apa sahaja permintaan sekutu mereka demi cita-cita yang berpuluh tahun membara di dalam jiwa.

PAS kini tidak lagi mampu membela umat Islam sebaliknya mempergunakan Islam untuk kepentingan politik mereka. Bagaimana mereka nak menggantikan UMNO jika umat Islam pun mereka tidak mampu bela. Klik sini.





PAS telah membuang perjuangannya menegakkan negara dan undang-undang Islam. PAS menyingkirkan golongan agama iaitu ulama-ulama dari pentas pengurusan parti. PAS juga menyokong gerakan memurtadkan umat Islam. Kini PAS kelihatan seperti dikuasai oleh golongan anwarinas yang sekular selari dengan perjuangan rakan mereka yang terdiri dari golongan sosialis yang cauvinis.

Mereka tidak pernah memikirkan keuntungan kepada negara sebaliknya hanya mementingkan keuntungan peribadi yang rakus dan tamak. Apa sudah jadi dengan sebuah parti yang mengaku parti mereka adalah parti Islam. Masih Islamkah PAS???? Klik sini.

1 ulasan:

Unknown berkata...

sbb terlalu menurut kata2 DAP lah pas jadi seperti kuda tunggangan DAP.. yang aku pelik kenapa perhimpunan yang AMBIGA buat beria-ia dorang join..credit to dto'hassan ali...plss folow my blog bro..TQ