Isnin, 24 Oktober 2011

HASSAN ALI AKAN DIPANCUNG ...........

Perhimpunan Sejuta Umat yang menonjolkan Hassan Ali telah menyebabkan dewa-dewa PAS terutama Khalid Gereja sakit hati, sakit mata dan sakit otak. Mungkin mereka telah berkira-kira untuk menjatuhkan hukuman 'pancung' ke atas Hassal Ali. Tapi bagaimana dengan penyokong-penyokong PAS yang hadir? Tak nak hukum pancung jugak ke ........


Perhimpunan Bersih 2.0 yang dianjurkan oleh Dewa Ambiga adalah perhimpunan jihad fisabilillah oleh penyembah-penyembah Dewa Ambiga. Perhimpunan ini 'difatwakan' halal dan wajib disertai. Mereka yang menyertai akan menerima balasan syurga.

<<<<<<<<<<< klik 1, klik 2, klik 3 >>>>>>>>>

Menurut Selangor Daily dalam www.selangordaily.com ........

Kelantangan Hassan Ali, iaitu mentor program ini, menjadi topik perbualan hangat kerana pendiriannya yang cukup konsisten mengakibatkan dirinya terus menjadi musuh no. 1 dalam kepimpinan PAS yang dikuasai oleh golongan Attartuk secara total. Tidak sukar untuk Pesuruhjaya PAS Selangor, Dr. Rani telah menyakinkan Hadi Awang untuk mengeluarkan “fatwa” haram bagi ahli PAS untuk hadir ke penyatuan ummah bagi menentang agenda pemurtadan oleh harbi laknatullah. Klik sini. Klik sini dan klik lagi.

Ramai yang mungkin tidak menyedari bahawa Dr. Rani tidak mendapat didikan usrah PAS yang sebenarnya. Beliau hanya bersandarkan tempias pendidikan agama di luar negara, sewaktu bergelar pelajar perubatan ketika itu. Tidak hairanlah seandainya Dr. Rani meminta semua ahli PAS melupakan perpaduan ummah, kenyataan pertamanya setelah dilantik sebagai orang no.1 oleh Khalid Samad. Malah, mereka berdua secara terangan-terangan telah “melacurkan” kalimah Allah! 

Dan ketegasan Hasan Ali dalam memurnikan Islam menjadi duri dalam daging kepada 2 watak utama PAS Selangor. Rupanya, setelah dilucutkan jawatan no. 1 PAS Selangor, Hasan Ali bertambah garang, mengakibatkan Dr. Rani terpaksa menggunakan PAS Pusat untuk menghalangnya dari menurunkan ahli PAS yang pro ulama dari menyertai himpunan fisabillillah ini. 

Hasan Ali mungkin sudah bersedia untuk ber mufarakah; meninggal saf perjuangan PAS yang dilihat persis ke arah gaya Mustafa Kemal Attaturk. Perjalanan politiknya bakal menyaksikan dia berseorangan, memikul janji perjuangan oleh pemimpin-pemimpin PAS terdahulu. Mungkin ramai yang bersimpati, namun itulah hakikat Islam yang diancam oleh PAS melalui ejen-ejen Attaturk milik Anwar. 

Tahniah mu Aji sebab tak ikut 
Himpunan sejuta Umat 
Hasan Ali percaya, pemurtadan umat Islam adalah masalah ummah, dan harus ditangani bersama. PAS pula percaya, pemurtadan adalah hak asasi,asalkan beroleh undi demi kepentingan parti. 

PAS semakin jauh tersesat. Institusi Raja-Raja Melayu dicabar, hak Melayu dipertikai, negara Islam dan Hudud sekadar kosmetik. Dan kali ini, himpunan ANTI MURTAD pun “difatwakan” haram!

PAS itu DAP
DAP itu Kafir ........



0 ulasan: