Rabu, 12 September 2012

SUARAM .... ANAK HARAM YAHUDI???


Penasihat SUARAM, Dr. Kua Kia Soong mempersoalkan rakyat Malaysia yang menganggap menerima dana daripada rakyat asing adalah suatu kesalahan.

Pada sidang medianya, Dr Kua Kia Soong menyifatkan menerima dana daripada rakyat asing bukan suatu kesalahan termasuklah daripada George Soros. Seperti sedia maklum, Yahudi bernama George Soros merupakan individu yang bertanggungjawab dalam menjadikan ekonomi meleset pada tahun 1997 akibat spekulator mata wang ringgit.

Dengan nada tegas lagi sombong, apakah salahnya dengan George Soros? Kerajaan kata dia penyagak mata wang, tetapi itu bukan urusan kami. Bagi SUARAM menerima dana daripada George Soros menunjukkan keprihatinan beliau terhadap keperluan rakyat Malaysia.

Perkara ini turut dipersetujui Pengerusi BERSIH, S. Ambiga dan Maria Chin Abdullah serta Irine Fernandez.

http://cetusankenyalang.blogspot.com/2012/09/penasihat-suaram-akui-terima-dana.html 

*** Mereka ini adalah suara-suara yang menjadi talibarut Singapura dan Yahudi untuk memecahbelahkan perpaduan orang Melayu yang akhirnya akan tercapai matlamat mereka untuk menguasai negara ini. Pihak Singapura memang sangat mengidamkan Malaysia terutama Johor kerana 2 perkara utama iaitu TANAH dan AIR. Manakala Yahudi pula yang berpaksikan kepada Amerika Syarikat sangat-sangat berhajat untuk bertapak di Malaysia dengan tujuan untuk menguasai Asia Tenggara iaitu Selat Melaka dan laut China Selatan bagi membendung kuasa besar Asia iaitu China dari menguasai Asia sepenuhnya........

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BETUL tapi sayang ramai yang tak
faham2. Orang melayu Malaysia diambang kehancuran. Semoga Allah menyatu padukan orang melayu Malaysia Ameen.

Tanpa Nama berkata...

maka menjadi tanggungjawab kita untuk menyebarkan fakta ini, supaya yang tak tahu menjadi tahu. muslihat suaram yang bertopengkan "kebebasan bersuara" tapi hakikatnya perkakas yahudi, perlu diuar-uarkan melalui segala bentuk media.