Ahad, 8 Januari 2012

DAP PECAT HASSAN ALI ........???


Seperti yang diduga ...... Hassan Ali telah dipecat serta merta daripada PAS. Hadi Awang telah melaksanakan suruhan 'tuannya' supaya Hassan Ali yang menyusahkan mereka dinyahkan daripada rumahtangga mereka. Nyata segala tindakan Hassan Ali mempertahankan Islam menjadi duri dalam daging kepada kafirin yang berusaha menyesatkan dan memurtadkan orang-orang Islam.


Aku dipecat????
Ulama suruhan kafirin yang akur dengan arahan dan suruhan 'tuannya' terpaksa memecat Hassan Ali yang berjuang mempertahankan maruah Islam demi undi kaum kafirin tersebut. Ulama lalang yang tiada pendirian dan prinsip ini lebih sayangkan kaum kafirin daripada berjuang bersama-sama Hassan Ali mempertahankan kesucian Islam. Perkara ini tidak mustahil berlaku kerana mereka juga sebelum ini telah 'mengkafirkan' orang-orang UMNO dan orang-orang yang tidak bersama-sama mereka menjadi orang suruhan kafirin.

PAS yang pecat tak apa. Jangan Allah pecat aku
Sudu-sudu yang lebih daripada kuah seperti yang disebutkan oleh Nasaruddin Mat Isa sebelum ini menghentam RJ dalam Facebook kononnya telah membuat cerita yang tidak benar dan membuat fitnah berhubung dengan 2 artikel sebelum ini iaitu Hassan Ali Ditembak dan Konspirasi Balas Dendam. Nyata hari ini Hassan Ali benar-benar telah dipecat. Esok lusa Nasaruddin Mat Isa pula akan menerima nasib yang sama.

Pemecatan tersebut telah disarkan di dalam Harakahdaily dan akhbar tabloid KOSMO pada 8 Januari 2012.

Hadi Awang menerima pujian daripada 'tuan-tuannya'
PAS pecat Hasan Ali

Harakahdaily 

KUALA LUMPUR, 8 Jan: PAS Pusat dalam mesyuarat yang diadakan pada hari ini, telah membuat keputusan berdasarkan Fasal 82(9) iaitu memecat keahlian YB Dato’ Dr Hasan Mohd Ali (gambar) sebagai ahli PAS berkuatkuasa serta merta.

KENYATAAN MEDIA PRESIDEN PAS

Setelah mempertimbangkan segala pandangan yang diberikan oleh ahli-ahli jawatankuasa PAS Pusat dalam mesyuarat yang diadakan pada hari ini, PAS Pusat telah membuat keputusan berdasarkan Fasal 82(9) iaitu memecat keahlian YB Dato’ Dr Hasan Mohd Ali sebagai ahli PAS berkuatkuasa serta merta.

Keputusan ini dibuat berdasarkan kepada tindakan-tindakan YB Dato’ Hasan Ali yang menyalahi dan merugikan kepentingan Parti sebagaimana yang diperuntukkan dalam Perlembagaan PAS. 

Abdul Hadi Awang,
Presiden PAS

Antara persamaan dan bersamaan :
PAS = PKR = DAP = SYAITAN

0 ulasan: