Rabu, 13 April 2011

Raja Taik mengaku menerima fakta taik

Raja Taik baru sedar bahawa selama ini dia menerima fakta taik daripada kawan2 taiknya yang berkubang di dalam kolam taik. Dan dia juga baru tahu bahawa taik itu busuk dan tidak berguna ..... hanya menyusahkkannya.

Sahabatnya yang telah lama bertaubat iaitu Kickdefella pun dulu sepertinya yang dijamu taik setiap masa ..... akhirnya beliau sedar juga.

Kepada mereka yang masih bergelumang dengan taik semoga cepat sedar bahawa hidup mereka bergelumang taik ...... sepertimana pemimpin mereka yang telah menghasilkan karya agung mereka berjudul 'SHIT' menjadi 'kitab' rujukan mereka ...........





..................................................................................................................................................................

Pengakuan Raja Petra Bukti Pembangkang Amal Politik Tidak Bermoral

Posted by Sahabat-Gunung on 8:13 AM

Pengakuan Ekskusif pengendali laman portal Malaysia Today, Raja Petra Kamarudin (RPK) dalam Buletin Utama TV3 malam tadi bahawa akuan bersumpahnya yang mengaitkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor dalam kes pembunuhan Altantuya Shaariibuu adalah berdasarkan maklumat dan desakan beberapa individu bertujuan menyekat Najib daripada menjadi Perdana Menteri amat mengejutkan banyak pihak.

EXCO Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia, Nazir Hussain Akhtar Hussin berkata, pendedahan RPK ini secara langsung membuktikan bahawa pembangkang memang pengamal setia politik kotor dan ketandusan idea. Mereka sanggup menfitnah apa saja asal dapat dijadikan modal dan menaikkan sentimen kebencian rakyat kepada kerajaaan, parti UMNO atau kepada pemimpin-pemimpin tertentu

”Inilah politik pembangkang hari ini yang telah dicemari dengan fitnah, tohmahan dan menjadikan politik itu dilihat sebagai sesuatu yang sangat kotor. Pihak pembangkang menuduh UMNO dan Barisan nasional mengamalkan politik kotor dan tidak bermoral, sebaliknya mereka yang merupakan pengasas kepada budaya politik tidak sihat ini hingga sanggup berbuat apa sahaja asalkan kepentingan peribadi politik mereka diterima oleh masyarakat terutamanya kumpulan penyokong mereka.

Oleh itu, masyarakat perlu segera menilai sesuatu fakta dan perlu bertindak tegas menolak gaya politik berbaur fitnah dan hasutan sebegini,” ujarnya yang juga merupakan Naib Ketua Pemuda UMNO bahagian Titiwangsa.

Ujarnya, konsep politik fitnah ini sangat bahaya. Justeru, rakyat diminta bukan sahaja menolak model politik sebegini tetapi terus menolak pakatan pembangkang serta pemimpin mereka yang hanya pandai tabur fitnah tetapi mereka sendiri terlibat dalam banyak isu moral.

0 ulasan: