Selasa, 8 November 2011

MARINA MAHATHIR LESBIAN.....??

Nak kata dia gay sudah tentu tidak sebab dia perempuan. Nak kata dia biseksual tak nampak gaya. Nak kata transgender jauh sekali. Yang paling sesuai mungkin lesbian sebab dia perempuan. Mungkinkah dia lesbian?

Kenapa dia sokong perhimpunan spesis-spesis yang dikutuk Allah. Bukankah dia beragama Islam? Sudah hilang akalkah sampai tak boleh bezakan perkara yang dilaknat Allah dengan perbuatan yang diredhainya. Bukankah umat Nabi Lut yang ingkar telah Allah musnahkan akibat dari perbuatannya yang gemar kepada liwat.

Tidak disangka anak seorang negarawan ulung, Tun Dr Mahathir yang menjadi bahan makian, fitnah dan penghinaan dahulu semasa menjadi Perdana Menteri oleh pembangkang, puak-puak rasis dan agen-agen perosak umat Islam, kini menjadi salah seorang manusia yang hilang haluan sehingga sanggup bersama kafir memurnikan tabiat songsang dan dilaknat Allah SWT.

Aku respect ayahnya tapi dia ni aku langsung tak respect. Kalau dia ni dah menyokong perbuatan seks songsang nak respect apa lagi.

Katanya ...... klik sini ..... klik sini juga

Saya berada di sini sebagai seorang penyokong sebab dua tahun lalu saya telah merasmikan Seksualiti Merdeka tanpa sebarang insiden,' katanya yang ditukil laman berita The Malaysian Insider.

Datuk Marina menjelaskan program itu bukan bertujuan menggalakkan seks bebas tetapi bagi membantu kumpulan 'LGBT' (lesbian, gay, biseksual dan transgender) yang dipinggirkan memahami hak mereka dalam lingkungan undang-undang.



Ia adalah satu acara bagi menjelaskan dan mendidik tentang hak mereka dalam lingkungan perundangan dan bukannya di luar lingkungan.

Persoalannya ialah mengapa dia sebagai seorang yang menganut agama Islam seolah-olah redha dengan perbuatan oleh pengamal seks songsang tersebut. Mengapa perlu diberi peluang dan ruang untuk mereka terus mengamalkan amalan tersebut yang nyata dilaknat Allah.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Korang tak tahu ke? Cucu Dr Mahathir- Ineza Rousille dan Maizura tu lesbian! Ineza Rousille berpacaran dengan Suri Kempe..kedua-duanya penyokong fanatik Seksualiti Merdeka. Haa....skrg baru tau...